בית בשווי עשרות מיליוני דולרים ורכבים שעלו חצי מיליון דולר: כמה שווה סטף קרי?

כוכב גולדן סטייט מרוויח סכומי כסף אדירים על המגרש ומחוצה לו • קו ייצור פרטי של יין יוקרתי, חברות השקעות, מניות באנדר ארמור ואחוזה מרוחקת ממעריצים • וכמה מרוויחה אשתו איישה

קיירי אירווינג על השיא המתקרב של דניאל גאפורד / X

סטף קרי הוא אחד הספורטאים הפעילים המרוויחים הגדולים אי פעם. הישגיו האישיים והקבוצתיים האדירים של קלע השלשות הטוב בהיסטוריה הביאו אותו לרווחים עצומים על המגרש ומחוצה לו.

הונו של אלוף ה-NBA ארבע פעמים מוערך במאות מיליוני דולרים. אחד המקורות המרכזיים להון הזה הוא השכר העצום שנותנת לו גולדן סטייט ווריירס. החוזה המשמעותי הראשון בין השחקן לקבוצה נחתם ב-2017 וכלל 200 מיליון דולרים לארבע שנים. בסיום אותו חוזה חתם לארבע שנים נוספות (עד קיץ 2025) בשכר משודרג של 215 מיליון דולרים לכל התקופה. חוזהו הנוכחי של קרי הוא השמיני בגודלו אי פעם עבור שחקן כדורסל.

סטף קרי, צילום: אי-פי

לצד ההכנסות העצומות מכדורסל, כוכב ה-NBA גם מרוויח כסף רב מחוץ למגרש. סך ההכנסות שלו נאמדות בלמעלה מ-100 מיליון דולרים בכל שנה.

המותג המשמעותי עמו יש לקרי שיתוף פעולה הוא מותג ההלבשה אנדר ארמור. מ-2013 זוכה הכדורסלן לחסות של 40 מיליון דולר בשנה מחברת הענק, ובאפריל 2023 הוא אף קיבל מהחברה מניות בשווי 75 מיליון דולרים.

לקרי יש חברות ומותגים עצמיים, המרכזית שבהם היא חברת SC30 שמנהלת את עסקיו, השקעותיו ומאמציו הפילנתרופיים. כמו כן בבעלותו חברת הפקות Unanimous Media, שמפתחת, מפיקה ומפיצה מיזמי קולנוע וטלוויזיה שונים, כמו גם פודקאסטים. חלק מהפרויקטים כוללים את Underrated, סרט תיעודי באורך מלא על מסע הכדורסל של קרי עבור Apple TV+, ואת Jumpshot, סרט תיעודי על קני סיילורס שהמציא את הג'אמפשוט בכדורסל. גם העסקים האלה מכניסים לקרי עשרות מיליוני דולרים בכל שנה. כמו כן הוא מושקע בחברת טונאל, סטארט-אפ של חדר כושר ביתי חכם, המוערכת בכ-600 מיליון דולרים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Wardell Curry (@stephencurry30)

במאי 2023 השיק הכוכב יין בורבון משלו, Gentleman's Cut Kentucky Straight Bourbon Whiskey 10. כל בקבוק נמכר בכ-73 דולרים.

גם אשתו של הכוכב, איישה, מנהלת חיים עסקיים ענפים. היא השיקה ליין של כלי בישול מיוחדים, הוציאה ספר בישול פופולרי וכן מותג של תכשיטים, מצעים ומוצרים נוספים.

הזוג קרי ושלושת ילדיהם נהנים מחיים טובים. בית המשפחה מוערך בשווי של 31 מיליון דולר. הנכס נמצא על מגרש של 1.2 דונם המוגן על ידי שער ביטחון. הבית גם חבוי מצלמים ומעריצים שעשויים לנסות להציץ מהרחוב.

סטף קרי, צילום: USA TODAY Sports

בדומה לכוכבי ספורטאחרים, לקרי יש אוסף מכוניות ייחודי ששוויו כחצי מיליון דולר. בין המכוניות אפשר למצוא פורשה בשווי 187 אלף דולר, פורשה טורבו עליה שילם 150 אלף דולר, מרצדס בשווי 123 אלף דולרים וריינג' רובר שעליה הוציא "רק" 90 אלף דולרים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

הזוג קרי גם מחזיק קרן צדקה מיוחדת שמטרתה לספק מזון בריא, חינוך ומשאבים חברתיים וקהילתיים לילדים בעיר אוקלנד שבקליפורניה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר