"נפלתי לסמים, חיי יצאו משליטה": הווידוי הכואב של חלוץ נבחרת איטליה לשעבר

דני אוסבלדו, לשעבר ביובנטוס, אינטר ורומא, שיתף בדמעות על כך שהוא סובל מדיכאון: "אני בקושי יוצא מהמיטה, מבודד את עצמי מאנשים שאני אוהב" • ומדוע החליט להיחשף? "רק כך יידעו מה קורה איתי. אם מישהו במצב דומה, שיבקש עזרה"

דני אוסבלדו במדי יובנטוס. צילום: Getty Images

פאבלו דניאל אוסבלדו, שהיה ידוע כדני אוסבלדו, היה במשך כל הקריירה אחד החלוצים הצבעוניים והבעייתיים בכדורגל העולמי. כעת מתברר כי ארבע שנים לאחר הפרישה, הארגנטינאי-איטלקי נמצא במקום אפל מאוד בחיים האישיים.

חלוץ העבר בן ה-38, שערך 14 הופעות בנבחרת איטליה, שיתף בדמעות בסרטון שהעלה ברשתות החברתיות: "כבר תקופה ארוכה שאני מתמודד עם דיכאון שגרם לי ליפול להתמכרויות לאלכוהול וסמים. אני רוצה לשתף אתכם שאני עובר טיפול פסיכיאטרי, החיים שלי יצאו משליטה".

נבחרת ארגנטינה מציגה את החולצות שלה לקופה אמריקה / נבחרת ארגנטינה

אוסבלדו הודה כי הוא איבד את רוב החסכונות שצבר במהלך הקריירה, וזה ערער את הביטחון הכלכלי שנהנה ממנו כשהיה שחקן: "אני לא מזהה את עצמי וקשה לי לצאת מזה. קשה לי להיפתח ולהבדיל בין המציאות לבין מה שקורה בתוך הראש שלי. אני בקושי יוצא מהמיטה. הדרך היחידה שלי לצאת מזה היא שאנשים יידעו מה קורה איתי. ההתמכרויות הרחיקו אותי מאנשים שאני מאוד אוהב".

"ההחלטות שאני מקבל בחיים אינן נכונות, אני עובר טיפול בתרופות אבל זה קשה, אני מבודד את עצמי מאנשים שאני אוהב", המשיך אוסבלדו שנפרד לאחרונה מזוגתו, "אני אומר את זה בעיקר כדי שאם מישהו חווה משהו דומה, אז שיבקש עזרה. הבעיה לא נפתרת מעצמה. תמיד הייתי פרטנר טוב, רציתי להיות אבא טוב למרות שהרבה פעמים לא הצלחתי. אני לא יכול לשלוט בזה, אני רק מבקש סליחה מהמשפחה, הילדים והחברים. לא רוצה להיות קורבן, רוצה להימנע מלחזור על אותן טעויות".

אוסבלדו שיחק במהלך הקריירה בשורה ארוכה של קבוצות, כשהבולטות שבהן הן יובנטוס, אינטר, רומא, פיורנטינה, סאות'המפטון, פורטו ובוקה ג'וניורס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר