חברת נספרסו שינתה את הטבות המועדון – הלקוחות זועמים

בחברה טוענים כי בוצעו התאמות של מועדון הלקוחות כדי לתת מענה מדויק, אך הלקוחות נדרשים כעת לספק יותר מוצרים ממוחזרים או לרכוש יותר קפסולות על מנת לזכות בנקודות הטבה • "כמות הנקודות שלקוח ממחזר יכול לצבור בשנה נותרה זהה"

בוטיק נספרסו רמת אביב. צילום: אנטולי מיכאלו

חברת נספרסו שינתה את המדיניות של הטבות המועדון שלה וגרמה לביקורת בקבוצות האוהדים של נספרסו. לנספרסו יש מועדון הטבות "נספרסו אנד יו" המציע צבירת נקודות בעת מחזור קפסולות, רכישת קפסולות ועוד.

מדובר בתכנית אטרקטיבית, שכן היא מציעה הטבות למי שרוכש קפסולות או מוצרים שונים באתר. כך למשל, מי שצובר 250 נקודות מקבל הטבת הנחה של 50 שקלים לרכישה באתר. תמורת 200 נקודות מקבלים כוס מאג, תמורת 150 נקודות מקבלים אריזת קפסולות במהדורה מוגבלת ועוד.

עד לאחרונה על כל שקית מחזור שנמסרה לחברה קיבלו הצרכנים 80 נקודות ועכשיו מדובר ב-40 נקודות לשקית. עד כה הספיקו 10 קפסולות בשקית, היום דורשים בנספרסו שיהיו לפחות 50 קפסולות, וכן מעתה לא ניתן לשלב גם קפסולות של חברות מתחרות. עם זאת, מספר הנקודות בשנה שהצרכנים זכאים להן בעקבות המחזור לא ישתנה, אולם לקוחות החברה יצטרכו למחזר יותר קפסולות ויותר פעמים בשנה.

שינוי במדיניות מועדון הלקוחות. נספרסו, צילום: יחצ

כאמור, שינוים אלה הובילו לביקורת בקרב הצרכנים, כאשר אחד הלקוחות כתב: "לאחר שהעלו מחירים והנחות על אביזרים שפעם היו מעל שלושים אחוז ועכשיו רק עשרים ופעם הייתה מתנה בהשקה מוקדמת, עכשיו הורידו נקודות על מחזור מ-80 ל-40. הלם". 

מנספרסו נמסר בתגובה: "תוכנית נספרסו אנד יו מאפשרת ללקוחות חוויה פרסונלית ייחודית, כאשר כל אחד יכול לבחור את ההטבות שהוא מעוניין בהן, בהתאם לפעולות המוגדרות בתוכנית וביניהן רכישת קפה, השתתפות בפעילויות דיגיטליות ומחזור קפסולות. התוכנית הושקה בפברואר 2023 ולאחר בחינת התנהגות הלקוחות והעדפותיהם ביצענו התאמות כדי לתת מענה מדויק ואישי. המחזור בלב העשייה של נספרסו ולפיכך אנו מעודדים את לקוחותינו למחזר קפסולות אלומיניום בדרכים שונות. לצורך כך, הכפלנו את מספר הפעמים שלקוח יכול להחזיר שקית מחזור בשנה, מ-10 ל-20 פעמים. כמו כן, כמות הקפסולות הנדרשת בכל שקית אכן גדלה, ותואמת את היקף הצריכה הסטנדרטי וזאת כדי לעודד מחזור.

"בסופו של דבר, כמות הנקודות שלקוח ממחזר יכול לצבור בשנה נותרה זהה. התוכנית נבנתה בכדי להעניק חווית לקוח, שירות איכותי וקשר אישי. בקרוב נעניק הצעות ערך הנותנות מענה לבקשות שעלו מלקוחות בקהילת נספרסו אנד יו, בשיתופי פעולה וברכישת קפה. אנו מזמינים את לקוחותינו להמשיך ולעקוב".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר