מזיע, לא יציב ומחליף צבעים: הראיון המטריד של קונור מקגרגור

כוכב ה-UFC האירי הגיע לקדם את הסרט ההוליוודי שלו לצד ג'ייק ג'ילנהול, אבל נראה לא במיטבו • הגולשים טענו: "מנסים להרחיק אותו מהארגון בגלל ההתמכרות שלו לסמים"

פלויד מייוות'ר מגיע לבקר במגן דוד אדום / דוברות מד"א

כוכב ה-UFC, קונור מקגרגור, נראה "לא יציב ומיוזע" בראיון בארצות הברית, כך טוענים ב"דיילי מייל". לוחם ה-MMA הגיע לטקסס כדי לקדם את הסרט החדש בכיכובו ובכיכוב ג'ייק ג'ילנהול "Road House", שיעסוק בעולם אמנות הלחימה המשולבת.

כידוע, מקגרגור ממתין לחזרה הרשמית שלו ל-UFC, אחרי שנתקל בקשיים במשא ומתן עם הנשיא דיינה ווייט. אלא שעכשיו ה"ידוע לשמצה" שוב בכותרות, לאחר הקרנת הבכורה של סרט הפעולה שלו, שהתקיים במהלך פסטיבל "South By Southwest" באוסטין ביום שישי האחרון.

נראה היה שהמבקרים הבחינו בהתנהגות מוזרה של מקגרגור במהלך הראיון, כשהם טוענים כי צבע העור שלו השתנה במהלכו ושפת הגוף של האירי הייתה לא יציבה. "הברנז'ה של UFC מנסה להרחיק אותו כי הם יודעים עד כמה התמכרות שלו לקוקאין הייתה גרועה", טען מי שהפיץ את הראיון של קונור ברשת.

ווייט סירב לאשר מתי כוכב העל הראשון של הספורט יחזור לזירה - אם בכלל. "הבעיה הראשונה הייתה שהוא שבר את עצם השוק, והוא החלים מזה", אמר ווייט. "הבעיה השנייה היא שהוא עשיר לעזאזל. קונור לא צריך כסף".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
קונור מקגרגור לצד ג'ייק ג'ילנהול, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר