אגדת ה-NBA מטיל ספק בגדולה של לברון ג'יימס? "אף שחקן לא מפחד ממנו"

שאקיל אוניל טוען לא חוששים לשחק נגד ה"מלך": "שמעתי על שחקנים שפחדו ממייקל ג'ורדן, שמעתי על כאלה שפחדו מקובי בראיינט, על שחקן שחושש מלשחק נגד לברון עוד לא שמעתי"

קיירי אירווינג על השיא המתקרב של דניאל גאפורד / X

שאקיל אוניל מטיל ספק בגדולה של לברון ג'יימס? "מעולם לא שמעתי שחקן אומר שהוא מפחד מלברון", אמר כוכב העבר בפודקאסט בארצות הברית.

"כן שמעתי שחקנים, וזה כולל אותי, אומרים שהם פחדו ממייקל ג'ורדן. כן שמעתי שחקנים אומרים שהם פחדו מקובי בראיינט, שחקן שחושש מלשחק נגד לברון עוד לא שמעתי". אוניל, חבר היכל התהילה של ה-NBA ופרשן ב-TNT, אמר את הדברים בזמן ששוחח עם גארד מיאמי היט לשעבר מריו צ'אלמרס, שזכה בשתי טבעות אליפות עם ג'יימס במיאמי, ב-"The Big Podcast", בהנחייתו.

אוניל המשיך ותיאר את ג'יימס כ"בחור נחמד" לאחר שצ'אלמרס אמר שפעם הוא התמודד עם תגובה נגדית בעבר על אותה דעה כמו של שאק. "הרגו אותי בגלל זה", אמר צ'אלמרס. "לא חשבתי ששחקנים באמת מפחדים מלברון, כמו שפחדו מג'ורדן".

"זה לא ששחקנים לא צריכים לפחד מלברון", אמר צ'אלמרס, והוסיף: "אני רק חושב... בסופו של יום, הוא עבר כל כך הרבה שהוא רצה שיאהבו אותו. אז, זה היה בערך כמו...'אני הולך לעשות דברים כדי שאנשים יאהבו אותי, אנשים יכבדו אותי'".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
צ'אלמרס. מחזיק בשתי טבעות אליפות עם המיאמי היט, צילום: AP
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר