נמצאה בשטח פתוח ללא רוח חיים: כוכבת "ג'נרל הוספיטל" הלכה לעולמה

רובין ברנרד, שגילמה את דמותה של טרי ברוק באופרת הסבון המצליחה, הלכה לעולמה בגיל 64 • גופתה זוהתה באמצעות בדיקת טביעות אצבע • המשטרה פתחה בחקירת נסיבות מותה

השחקנית רובין ברנרד. צילום: Getty Images

השחקנית רובין ברנרד, שגילמה את דמותה של טרי ברוק באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל" במשך 16 שנים, הלכה לעולמה בגיל 64.

לפי משרד השריף בריברסייד, שאישר אתמול (רביעי) את דבר מותה, גופתה נמצאה שלשום בשטח פתוח מחוץ לבית עסק. היא זוהתה באמצעות בדיקת טביעות אצבע, ונסיבות מותה עדיין נמצאות תחת חקירה.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Soaps In Depth (@abcsoapsindepth)

ברנרד נולדה בשנת 1959 בטקסס והתאהבה בעולם הבידור כבר בגיל צעיר. היא החלה את דרכה בתחום בשירת גוספל יחד עם אחותה הקטנה קריסטל (שחקנית מוכרת אף היא, שהשתתפה בסיטקום המצליח "Wings"), ואת פריצת הדרך הראשונה שלה היא עשתה ב-1981, עם הסרט הצרפתי "Diva" של הבמאי ז'אן ז'אק בייניקס.

היא לוהקה לתפקידה של ברוק ב-1984 וגילמה את דמותה על פני 145 פרקים עד 1990. במקביל לתפקידה באופרת הסבון המצליחה, ברנרד חברה שוב לבייניקס לתפקיד קטן בסרט "בטי בלו" מ-1986, שהיה מועמד לפרס האוסקר בקטגוריית הסרט הזר הטוב ביותר.

לפני שלוהקה ל"ג'נרל הוספיטל", ברנרד לקחה חלק בסדרות נוספות דוגמת "Whiz Kids", "סיימון וסיימון" ו"עובדות החיים". במקביל לקריירה שלה בארצות הברית, היא השתתפה גם בהפקות בצרפת, בהן הסדרה “Maigret" ובסרטים נוספים דוגמת “Kings for a Day” ו- "Voices from High School" מ-2002, שהיה תפקידה האחרון.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר