"טפי עליכם, זה הגוף שלי!": אנה ארונוב מתפוצצת על גולשים שעלבו בה

הרקדנית והשופטת העלתה סרטון קצר שבו תיעדה את עצמה רוקדת בביתה • תגובות שקיבלה עליו מכמה גברים גרמו לה לכעס גדול • "אני אעשה מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה"

אנה ארונוב נגד הביקורות

למרות שקיבלה מאות תגובות מפרגנות על סרטון הריקוד שפרסמה השבוע כפוסט באינסטגרם שלה, אנה ארונוב, הרקדנית ושופטת "רוקדים עם כוכבים", בחרה אתמול (רביעי) להתייחס דווקא לכמה טוקבקים בודדים שנכתבו על ידי גולשים גברים שבהם נמתחה עליה ביקורת מעליבה.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Anna Aronov‎‏ (@‏‎aronovanna‎‏)‎‏

"תקשיבו רגע, עליתי עכשיו על משהו!", אמרה ארונוב. "נכון בפוסט האחרון של הריקוד יש 500 ומשהו תגובות? וכולן מפרגנות בטירוף, תודה, באמת, זה היה מדהים. ואז כזה יש כמה תגובות בודדות, אולי חמש, פחות מפרגנות", שיתפה. "וזה ממש בסדר, לא כולם צריכים לאהוב אותי, אני באמת מקבלת הכל, אני רואה את הטוב.

אנה ארונוב, צילום: לידור חדידה

"אבל על מה עליתי? שהתגובות הפחות מפרגנות כגון: 'את כבר לא רלוונטית, תמצאי מה לעשות עם עצמך', 'זה סבבה לרקוד ככה עד גיל 30', 'מה את, בריטני ספירס?', כל מיני כאלה, מקטינות יש לציין, אלה רק תגובות של גברים!", הזדעקה.

בהמשך שיתפה בתובנה שלה לגבי הדרך שבה גברים רואים נשים כמותה שחצו את גיל 30 ועדיין מאפשרות לעצמן לבטא את עצמן בחופשיות. "זו הזיה שלגברים יש תבניות בראש של באיזה גיל מותר או אסור להתלבש, לרקוד או להצטלם בצורה מסוימת.

אנה ארונוב, צילום: לנס הפקות

"אתן קולטות? נשים הכי מפרגנות וגברים מנסים, לא כולם כמובן, להכניס אותנו לאיזו מסגרת של 'עד איזה גיל מותר, מה מתקבל בסדר'. זה שלי! זה שלנו!", הבהירה. "מה זאת אומרת? זה הגוף שלי, זה הרצון שלי, אני אעשה מה שאני רוצה, מתי שאני רוצה, גם בגיל 60. הלוואי שאני ארקוד ככה ויהיה לי גוף כזה. הלוואי. טפי עליכם!", חתמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר