אי אפשר להכיר אותה: צפו במהפך של אופירה אסייג

בגיל 50 אשת התקשורת בשיא שלה, עם 26 ק"ג פחות, תזונה מוקפדת, מתיחות בפילאטיס ועכשיו התווספו גם אימונים מסוג חדש • כל הפרטים

בגיל 50 נראה שאופירה אסייג בשיא שלה, עם 26 ק"ג פחות, תזונה מוקפדת, ביקורים סדירים אצל פולה הקוסמטיקאית הצמודה שלה ומתיחות בפילאטיס. כעת נוכחנו לדעת שיש גם תוספת חדשה לעולם הכושר שלה - קרן איזנבאום וכדאי לכם לשנן את שמה.

אופירה החליטה שהקמפיין הנוצץ שקיבלה לחברת האופנה "גולף" רק נתן לה דרייב ובנוסף ללו"ז האימונים העמוס שלה הכניסה את קרן לחייה. שלוש פעמים בשבוע היא מתייצבת אצלה לאימוני כוח ומקנחת בשבתות בשיעור ספינינג סוחף.

תוסיפו לזה רדיו, טלוויזיה, קמפיינים ושלושה ילדים ויש לכם את אשת התקשורת הכי עמוסה שיש אך על הדרך גם חטובה כמו בספרים. נותר לנו רק להישאר פעורי פה מהמתאמנת הכי ממושמעת שהייתה פה בשנים האחרונות. וקרן? מביאה תוצאות.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Ofira Asayag (@ofiraasayag)

אסייג ניצלה את הפופולריות ההולכת וגואה שלה כדי לקבל גם קמפיינים נחשקים. בעבר חתמה על חוזה שנתי עם רשת "מחסני השוק" ועליו קיבלה לפי דיווחים כ-250 אלף שקלים. קמפיין נוסף עשתה עבור מזגני אלקטרה וקיבלה על כך כ-150 אלף שקלים.

בשנת 2021 השתתפה בקמפיין של בנק הפועלים וגם שם השתכרה מאות אלפי שקלים. על חוזה דיבוב לשלושה סרטים מצוירים, כולל לסרט המצויר "הקדמונים", קיבלה אסייג עוד 17 אלף שקלים. ואם תצליחו לשכנע אותה להגיע להשקה שלכם אז שהתעריף עומד על כ-8,000 שקלים.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
אופירה ורוזנבאום, צילום: פרטי
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר