מקצוענים 2000 – חברת ניקוי שטיחים ספות וריפודים למעלה מ-25 שנה

אנחנו בחברת מקצוענים 2000, עוסקים ומתמחים בתהליכי ניקוי לכל סוגי השטיחים, ספות הישיבה והריפודים בסביבת המגורים ובית העסק, ואנו עושים זאת בהצלחה רבה כבר למעלה מ-25 שנה. לרשותנו, צוותי שירות מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית, דבר המאפשר גם לכם, תושבי הצפון, הדרום, אזור המרכז והשרון, ליהנות ממגוון רחב של יתרונות שירות בדרך לניקוי אופטימאלי של השטיח או הספה

צילום PIXABAY

בשיתוף צילום PIXABAY

ניקוי שטיחים ברמה אחת מעל כולם

פעולת ניקוי שטיחים בחברתנו, מותאמת באופן פרטני לכל שטיח על פי סוג השטיח וחומרי הגלם מהם הוא מיוצר, גודל השטיח ומצבו התחזוקתי. את פעולת הניקוי שלנו, אנו מיישמים באמצעות מכשור ייעודי וחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה, כאשר ההתמחות המקצועית שלנו, תאפשר גם לכם ליהנות מפעולת ניקוי יסודית המותירה אחריה שטיח נקי מכתמים תוך שמירה על איכויות השטיח.

ניקוי ספות וריפודים אצל המקצוענים

אצלנו, תוכלו להבטיח לעצמכם ניקוי יסודי של הספה, מערכת הישיבה או כל פריט ריהוט מרופד. פתרונות השירות שלנו בתחום ניקוי ספות וריפודים , ניתנים להתאמה אישית לכל ספה/מערכת ישיבה ולכל סוגי הכתמים המופיעים על גבי הריפוד, כאשר אנו מתמחים גם בניקוי ריפודי בד וגם בתהליך ניקוי עמוק של ריפוד עור. פתרונות השירות המוצעים על ידינו כוללים בין היתר טיפול נקודתי בכתמים המופיעים על גבי משטח הספה/מערכת ישיבה, קרצוף יסודי של המשטח, שטיפה ושאיבה יסודית עם מכשור ייעודי.

פתרונות שירות גם לסקטור הפרטי וגם ללוקחות עסקיים

כחברה מובילה לניקוי שטיחים, ספות וריפודים, אצלנו במקצוענים 2000, תוכלו ליהנות מפתרונות שירות בהתאמה אישית גם לסקטור הפרטי וגם ללקוחות עסקיים, כאשר השירות עצמו מיושם בבית העסק או בבית הלקוח. לרשותנו, צוותי שירות מנוסים המגיעים עד אליכם עם הידע המקצועי רחב ההיקף העומד לרשותכם ועם המכשור המתקדם ביותר מסוגו עבור ניקוי שטיחים, ספות וריפודים מכל כתם לכלוך כזה או אחר.

בממוצע, משך השירות שלנו נע בין שעתיים ל-4 שעות, בהתאמה להיקף השירותים הנחוצים לכם ולמורכבות הניקוי של השטיח, הספה או מערכת הריפודים, כאשר אנו מקפידים לתאם מועדי הגעה ומתחייבים לעמידה בלוחות זמנים.

כל היתרונות בדרך אליכם

אם גם אם רוצים להבטיח לעצמכם שירות ברמה הגבוהה ביותר בכל הנוגע לניקוי שטיחים, ספות וריפודים, יש לכם את כל הסיבות הנכונות לפנות אלינו:

  • בגלל הניסיון המקצועי – לרשותנו, ניסיון מעשי של למעלה מ-25 שנה בענף ניקוי השטיחים, הספות והריפודים
  • בגלל השירות – צוותי השירות שלנו מאפשרים לכם ליהנות מהשילוב המנצח בין תודעת שירות לכל לקוח/ה לבין ידע מקצועי וניסיון מעשי בתחום
  • בגלל המכשור ותכשירי הניקוי –  לרשותנו, מכשור ייעודי ומתקדם מסוגו למטרות ניקוי שטיחים, ספות וריפודים, כאשר כל תכשירי הניקוי בהם אנו עושים שימוש הינם תכשירים ידידותיים לסביבה העומדים בתקנים המחמירים ביותר בתעשייה.
  • בגלל היקף השירותים המוצע על ידינו – כחברה מובילה בתחומה, אנו מאפשרים לכל לקוח ליהנות מחבילת השירות המותאמת ביותר לצרכי הניקוי והתחזוקה של מערכות הישיבה, הספות או השטיחים העומדים לרשותו. חבילת השירות המורחבת שלנו כוללת גם ייעוץ מקצועי לתחזוקה שוטפת של השטיח/ספה, גם ניקוי יסודי תקופתי וגם פעולת תחזוקה תקופתית.

בנוסף, חשוב לנו לציין שכל השירותים המקצועיים שלנו מגיעים עם אחריות והם מוצעים לכם במחירים אטרקטיביים ותחרותיים במיוחד. אם גם אתם רוצים ליהנות מכל יתרונות השירות המוצעים על ידינו ולהבטיח לעצמכם את המראה הנקי והמרשים ביותר של השטיחים, הספות או הריפודים, אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום.

האמור בכתבה זו כולל תוכן ומידע מסחרי / שיווקי באחריות המפרסם ומערכת ישראל היום אינה אחראית למהימנותו

 

בשיתוף צילום PIXABAY

כדאי להכיר