לאחר הפסדים למכבי ת"א בליגה ולטנריפה בליגת האלופות של פיב"א, כשהאחרון הוריד אותה למאזן 1:3 במפעל האירופי, הפועל ירושלים תקווה לחזור הערב (רביעי, 21:00) למסלול הניצחונות כש"תארח" את פרישטרי היוונית בהונגריה במסגרת המחזור החמישי בשלב הטופ 16. אם תעמוד במשימה, היא תבטיח את הכרטיס לרבע הגמר.
מאמן הפועל ירושלים איליאס קאנצוריס מכיר היטב את מאמן פרישטרי, שחקן העבר ואסיליס ספאנוליס, מאחר שהוא משמש כעוזרו של האחרון בנבחרת יוון. "לא צריך לדבר יותר מדי על הקריירה של ספאנוליס, ההישגים שלו מדברים בעד עצמם", התייחס לכך מאמן האדומים, "הוא אדם ומאמן נהדר ואני בטוח שהעתיד שלו בהיר, אבל במשחק, למשך 40 דקות, אנחנו יריבים". לקראת המשחק עצמו אמר : "אנחנו צריכים לשחק כאילו מדובר בגמר, ואני בטוח שכולם מבינים את חשיבות המשחק הזה".
1 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים קרשיאקה איליאס קאנצוריס
הפועל ירושלים קרשיאקה איליאס קאנצוריס
עוזרו של ספאנוליס בנברחת יוון. קאנצוריס
(צילום: אתר פיב"א)
עוז בלייזר הוסיף: "כולנו מודעים לחשיבות של המשחק. אנחנו גם מודעים לעובדה שאנחנו משחקים פחות טוב בתקופה האחרונה, אבל אני מאמין שהמעמד של המשחק הזה והחשיבות שלו יעניקו לנו דחיפה קדימה. כולנו מגיעים עם מוטיבציה לנצח במשחק הזה, ואני מאמין שיהיה משחק טוב ושנעשה את העבודה".
במפגש בין הקבוצות בסיבוב הראשון, ניצחה הפועל ירושלים את פרישטרי 75:77 בחוץ לאחר הארכה, כשספידי סמית' הצטיין עם 22 נקודות.