מכבסת מילים נאורה: הנוסחה החדשה לשנאת יהודים לא פוסחת על האקדמיה בישראל

טבח חמאס ב-7 באוקטובר היה אמור לזעזע את האנושות אך חשף זן מבהיל של אנטישמיות • זו כבר לא שנאה ליהודים, כמובן, אלא אנטי ציונות טהורה • הפעם זכינו לשמוע את פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן, פרופסור מן המניין באוניברסיטה העברית בירושלים, קוראת להשמדת הציונות • והכי גרוע: את השקרים האנטישמיים היא מפיצה בחסות אותה ציונות • מעניין אם הייתה מצליחה להגיע כל כך רחוק בלעדיה

מוחים נגד האנטישמיות בצרפת. צילום: רויטרס

האנטישמיות מרימה ראש: טבח 7 באוקטובר שאמור היה לזעזע את האנושות כולה ובפרט את העולם המערבי ואת תומכי זכויות האדם באשר הם - חשף באופן מבהיל את הזן החדש של האנטישמיות כלפי אזרחי מדינת ישראל.

זו כבר לא שנאת יהודים כמובן, את הנוסחה הזו הם משאירים בידי הנאצים והעולם הישן. הפעם זו שנאת ישראל, אנטי ציונות טהורה, ובעצם מכבסת מילים נאורה לשנאת יהודים שמתגוררים במדינת היהודים. הזן

סומכים על הזיכרון הקצר של הציבור

החדש-ישן נחשף תחילה באוניברסיטאות בארה"ב שם לא הצליחו להגדיר לפני חודשים ספורים מתקפות נגד יהודים כאנטישמיות והנה כמו בכל טרנד אמריקני - מתברר שהוא לא פוסח על מדינת ישראל גם הפעם.

הפעם, באדיבות העיתונאי ישי פרידמן (ערוץ 14) זכינו לשמוע את פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן, פרופסור מן המניין לקרימינולוגיה ועבודה סוציאלית באוניברסיטה העברית בירושלים.

הפגנה אנטי-ישראלית באוניברסיטת הרווארד בארה"ב, צילום: איי.אף.פי.

רק לפני חודשים ספורים חתמה על עצומה לפיה ישראל מבצעת רצח עם ברצועת עזה, מה שלא הספיק לראשי האוניברסיטה העברית כדי להדיח אותה.

תקציר דבריה: "זה הזמן לבטל את הציונות. זה לא יכול להימשך. זו מכונת נשק. משטר נקרו פוליטי ששורד רק על ידי מחיקת הפלשתינים והם עושים את זה בשקרים… הם התחילו עם תינוקות ועם אונס אני הפסקתי להאמין להם. מקווה שגם העולם".

פרופ' שלהוב-קיבורקיאן: "זה הזמן לבטל את הציונות"

תקראו פעמיים. הגברת שאת השכלתה רכשה באוניברסיטאות ישראליות, ציוניות, קוראת לבטל את הציונות. מכנה את הטבח והאונס של מאות אזרחים "שקרים" ובתגובה שהאוניברסיטה מתגאה לכנות אותה "תקדימית" רק משעה אותה מתפקידה.

"עלייה של 700% באירועים אנטישמים בקמפוסים". אוניבריסטת הרווארד, צילום: רויטרס

כלומר, כמה שבועות, חודשים ונשכח שנאמר והגברת הזו תחזור ללמד סטודנטים ישראלים, להנות מאיצטלה של מכובדות אקדמית, ציונית יש לומר, וחוזר חלילה. ראשי האוניברסיטה העברית סומכים על הזיכרון הקצר של הציבור ומכשירים הלכה למעשה אנטישמיות מתוך מוסד ישראלי הנהנה מתמיכה תקציבית ממשלתית. ירושלים, בירת ישראל, מעולם לא נבוכה כל כך.

אגב זה לא שראשי האוניברסיטה מופתעים. את הונה האקדמי עשתה הפרופסור מן המניין בשקרים על ישראל שמבצעת רצח עם בפלשתינים. גוגל עוד זוכר שב-2019 טענה בהרצאה בניו יורק כי ישראל מבצעת בהם ניסויים בנשק.

בגדול, זו שנהנית מתשתיות ישראליות-ציוניות וממשכורת דשנה באדיבות האקדמיה בציון, לא עוצרת לרגע כדי לראות את הצביעות. את הדברים האנטישמיים שהיא מפיצה על ישראל היא עושה בחסות הציונות שהביאה לכאן לפני 75 שנים תשתיות של מדינה מערבית מתקדמת. מעניין אם היא הייתה מצליחה להגיע כל כך רחוק בלעדיהן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר