במקום דגל קרן, דגל פלשתין: ביזיון במשחק ילדים באנגליה

מועדון החובבנים קווינס פארק קרסנטס החליט לערבב כדורגל ופוליטיקה • הורה לשחקן ישראלי מהקבוצה האורחת התלונן, וההתאחדות האנגלית הודיעה: "נבקש להסיר את הדגלים האלו" • כל הפרטים

רונאלדו "השמן" חזר לשחק באנגליה // צילום: רשת X

מועדון החובבנים האנגלי, קווינס פארק קרסנטס, טען שקיבל אישור לחליף את דגל הקרן בדגל פלשתין כשאירח את וויקסמס וונדרס למשחק ביתי בליגת הילדים האנגלית. המשחק, שהיה בסמכות השיפוט של ההתאחדות האנגלית לכדורגל, לא יצא לדרך לאחר שהורה יהודי וישראלי שבנו משחק בקבוצה האורחת ביקש להסיר את הדגלים לפני הפתיחה.

וויקסמס, שסירבה להגיב לאירוע, החליטה לעזוב את המגרש בסולידריות עם השחקן הישראלי, בעוד הקבוצה המארחת הודיעה כי הפעולה הייתה כדי להביע הזדהות עם העזתים על רקע "חומרת המצב".

בכלל המועדון המארח לקח צד מאז תחילת המלחמה בעזה, משתף ללא הרף פוסטים בעד הצד הפלשתיני בעימות עם ישראל - ואפילו החליט להוסיף לסמל של הקבוצה את הצבעים של דגל פלשתין ברקע.

הסמל החדש של Q.P.C, צילום: מתוך X

ב"גרדיאן" הבריטי הסבירו שגורם המעורב בהתמודדות עם אנטישמיות ב-FA (ההתאחדות האנגלית) אמר שלא הותר להשתמש בדגלי ישראל ופלשתין בשום רמה של הכדורגל האנגלי מאז התקפות הטרור של חמאס ב-7 באוקטובר. ה-FA הבהיר בהודעה רשמית: "אנחנו רוצים שילדים יוכלו לשחק כדורגל בסביבה בטוחה ומסבירת פנים. הודענו על התקרית בסוף השבוע ואנו ניצור קשר עם המועדון כדי לבקש מהם להסיר את דגלי הפינה הללו למשחקים עתידיים".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר