ללא פחד: הכוכבת הישראלית שהיממה עם שמלת אוסקר למען החטופים

כוכבת הרשת חופית גולן לבשה שמלה ייחודית שנועדה להעביר מסר, למסיבת האפטר פארטי של האוסקר • הלוק יצר עניין רב בקרב הצלמים, שביקשו לתעד את הבחירה האופנתית

חופית גולן ויניב פרסי מציגים את השמלה הייחודית. צילום: שרי דטרמן

עם כל הכבוד לשמלות הקוטור של הכוכבות ההוליוודיות שכיכבו על השטיח האדום בטקס פרסי האוסקר ה-96 שהתקיים אמש (ראשון), מי שסובבה לא מעט ראשים בשמלה ייחודית הייתה כוכבת הרשת והריאליטי הישראלית חופית גולן שבילתה במסיבת אפטר פארטי חגיגית של הטקס היוקרתי.

גולן, לבשה שמלה לבנה בעלת שרוולים ארוכים הכוללת שובל לבן ארוך עליו נכתבו בשחור שמות כל החטופים והנרצחים ממתקפת החמאס הרצחנית שהתרחשה ב-7 באוקטובר, לצד המסר "Bring Them Home".

חופית גולן ויניב פרסי// מתוך אינסטגרם

את השמלה יצר המעצב הישראלי יניב פרסי, שצעד בגאווה לצידה של גולן על השטיח האדום בכניסה למסיבה, כשהשניים מייצרים עניין רב בקרב הצלמים שביקשו לתעד את הבחירה האופנתית עם המסר הפוליטי הברור.

במסגרת המסיבה החגיגית, הוצגה גם תצוגת אופנה שכללה את קולקציית שמלות הכלה החדשה של המעצב. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Y A N I V P E R S Y ® (@yaniv_persy)

גולן המוכרת לרבים מהריאליטי "עקרות הבית האמיתיות של דובאי" ומתגוררת כיום בארה"ב,  נולדה בנתניה ועברה עם משפחתה בילדותה לקנדה. במרוצת השנים הפכה למפיקה, דוגמנית, אשת עסקים, אייקון אופנה ומנחת טלוויזיה המוזמנת באופן קבוע לאירועים הגדולים בעולם ואף הוכתרה 3 פעמים על ידי מגזין פורבס העולמי כמשפיענית השנה. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר