האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
למה לא גייסת אותם? |
גושן |
11.03.24 14:49 |
1 |
כי איך הוא יקושש קולות מהאספסוף ? |
מזל דלי |
11.03.24 14:55 |
5 |
תגובה ל0 |
שימי |
11.03.24 17:06 |
123 |
לפיד היה ראש ממשלה בממשלת מעבר. לא היה יכול לעשות כלום |
לא על המפה |
11.03.24 14:56 |
8 |
לא היה ראש ממשלה חילופי שנה???? בממשלת ערבים שמאל? מי מנע ממנו? |
גושן |
11.03.24 14:57 |
9 |
לגנץ בתור ראש ממשלה חליפי היתה יכולת לקבוע מדיניות ולהוציא אותה לפועל? |
לא על המפה |
11.03.24 14:58 |
19 |
גנץ? לפיד! |
גושן |
11.03.24 15:01 |
25 |
נכון אבל למסור שטח ללבנון יכל |
ריסק |
11.03.24 14:58 |
17 |
ההוא של הגבול הימי היה אקטואלי באותה נקודה בזמן. מה שנמרח במשך עשורים לא היה יכול להידחות יותר. |
לא על המפה |
11.03.24 15:09 |
45 |
רק תגיד שמה שנאמר מפיו של העיתונאי זה לא שיסוי שינאה בחברה שלנו |
ריסק |
11.03.24 15:17 |
59 |
ממש לא. מה שהוא אומר זה בסיסי. מנהיג של ציבור המרכז לא יכול שלא לומר את זה |
לא על המפה |
11.03.24 15:19 |
60 |
חרבה דרבה על מגזר מסוים זו דרישה מינימלית אזרחית? |
ריסק |
11.03.24 15:27 |
68 |
חרדים זו לא בעיה. ציבור שהוא נטל כלכלי ולא תורם ביטחונית זו בעיה קשה |
לא על המפה |
11.03.24 15:30 |
71 |
אף אחד לא נטל עליך או עליי תפסיק לבלבל תמוח. |
ריסק |
11.03.24 15:35 |
80 |
על סמך מה אתה אומר שאין נטל? |
לא על המפה |
11.03.24 15:37 |
83 |
אם תבדוק מי עושה את העבודה הקשה שלא אתה ואני היינו עושים היית מעריך אותם. |
ריסק |
11.03.24 15:41 |
90 |
מכיר ולא משחרר |
לא על המפה |
11.03.24 16:08 |
95 |
כן כן. אתה מאמין לעצמך בתגובה הזו? |
HAIM |
11.03.24 15:33 |
77 |
אבל את הסכם הגז הוא עשה? |
me אני |
11.03.24 15:06 |
36 |
מצד שני, השתמט בעצמו. |
מרשיש |
11.03.24 15:07 |
41 |
הוא לא השתמט. |
לא על המפה |
11.03.24 15:08 |
43 |
פתחתי. הוצב בנמ לשירות קרבי. אבא סידר לו ג'וב בבמחנה. אל תספר לי על שרות צבאי. |
מרשיש |
11.03.24 15:11 |
49 |
ירו עליו בלבנון. |
ריסק |
11.03.24 15:29 |
69 |
רק עכשיו הבנתי שאני מגיב לילד. |
ריסק |
11.03.24 15:37 |
82 |
נעלבתי |
לא על המפה |
11.03.24 15:38 |
84 |
לא בכוונה. רק לפי התגובות |
ריסק |
11.03.24 15:39 |
85 |
מה לא היה בסדר בתגובה. אתה מסכים עם המשפט ״לפיד השתמט״? |
לא על המפה |
11.03.24 15:40 |
88 |
כן. ומוסיף לפיד ילד פחדן ושקרן |
ריסק |
11.03.24 15:43 |
91 |
תהיה בריא |
לא על המפה |
11.03.24 16:09 |
96 |
אחי לא הכוונה אליך. הכוונה ללפיד שהוא הילד |
ריסק |
11.03.24 16:11 |
97 |
שאלת אם הוא משתמט עניתי. |
ריסק |
11.03.24 16:13 |
98 |
וביבי בילה בניו יורק במלחמת לבנון. אז גם הוא משתמט? |
לא על המפה |
11.03.24 16:36 |
120 |
עשה הסכם עם חיזבאללה |
Berto |
11.03.24 15:11 |
50 |
שנה וחצי ביה להם. אם מינו רמטכל בממשלת מעבר ולמסור מים טרטורילים היה אפשר. |
פלומה |
11.03.24 15:34 |
78 |
רק לוותר על מאגרי הגז לחיזבאללה ולמנות רמטכל ו..... |
יקי |
11.03.24 15:34 |
79 |
ברור, להעביר שטח ללבנון ולהגיד שזה הסכם שלום הוא ידע לעשות🤣🤣🤣 |
Applesheep |
11.03.24 16:40 |
121 |
חחח צודק |
ריסק |
11.03.24 14:57 |
10 |
אי אפשר לגייס אותם. אפשר לסגור את הברז. |
יאיא |
11.03.24 15:11 |
48 |
אם לא מגייסים צריך להמית ברעב את ילדיהם....משהו כזה? |
גושן |
11.03.24 15:12 |
52 |
זה הגועל שלפיד מחדיר להם. מסכנים |
ריסק |
11.03.24 15:19 |
61 |
למה הצבוע לא תובע לגייס גם את הערבים לשרות צבאי או לאומי? אה...הוא בונה עליהם כשותפים בממשלת השמאל שתקום... |
דמו |
11.03.24 15:15 |
56 |
והכי חשוב שהחרדים שיתגייסו לא ייקחו דוגמה מאחד האבות של הילדים שלנו, |
פילאלטס |
11.03.24 14:50 |
2 |
החרדים מוזמנים לשרת בבמחנה או בכל שירות שיבחרו |
לא על המפה |
11.03.24 14:58 |
15 |
אם כל מי שכשיר לקרבי (האיש היה מתאגרף חובב) - |
פילאלטס |
11.03.24 15:03 |
29 |
אם אתה חושב שהוא צודק בנושא, למה חשוב לך להעלות את העבר. |
לא על המפה |
11.03.24 15:05 |
33 |
מה אתה מבלבל את המוח? למה חשוב לי להעלות את העבר? פתאום העבר לא רלוונטי? |
פילאלטס |
11.03.24 15:07 |
42 |
שאנשים יתמקדו במסר |
לא על המפה |
11.03.24 15:09 |
44 |
והמסר הוא - התגייסו (כולם, ובכלל זאת חרדים וערבים), גם אם יהיה זה למי שלא יכול לשירות אזרחי או לאומי, |
פילאלטס |
11.03.24 15:12 |
51 |
לא המציאו בשבילו את התפקיד. לא רואה בעיה |
לא על המפה |
11.03.24 15:12 |
53 |
מה בדיוק אתה מתקשה להבין? ומה משמעות הדברים ''לא המציאו בשבילו את התפקיד''? |
פילאלטס |
11.03.24 15:20 |
63 |
אם החרדים יכולים לדבר על המשרתים בצה״ל אין שום בעיה שהוא ידבר. |
לא על המפה |
11.03.24 15:32 |
74 |
המיומנות הכי מפותחת אצל היהודים זה ויכוחי סרק |
יאיא |
11.03.24 15:13 |
54 |
מה אתה בדיוק לא מבין? מתחתי ביקורת על תוכן הדברים עצמם? |
פילאלטס |
11.03.24 15:21 |
64 |
אם החילונים השמאלנים לא יתגייסו, איך יארגנו לעצמם פנסיות תקציביות ודרגות גבוהות |
HAIM |
11.03.24 15:40 |
86 |
לא ידוע לי שהילדים שלך (לפיד) התגייסו או יתגייסו לצבא |
דונצק |
11.03.24 14:51 |
3 |
הילדים של לפיד דווקא התגייסו. |
dilbert |
11.03.24 14:55 |
7 |
עזבי הילדים מה עם רמבו לפיד הר ציון ? |
מזל דלי |
11.03.24 14:57 |
11 |
שירות ב''במחנה'' הוא עדיין שירות צבאי ולא השתמטות. |
dilbert |
11.03.24 15:02 |
27 |
יש לו כשרון כמספר סיפורים הגירסא האחרונה לא סופי |
מזל דלי |
11.03.24 15:06 |
34 |
לפיד לא עבר על חוק הגיוס. יש כרגע 66,000 דחויי שרות העןברים על חוק שפקע כבר ב 2017. |
יאיא |
11.03.24 15:27 |
67 |
לא עוברים על נחוק מקבלים דיחוי כדת להבדיל מלפיד שנה קריירה על חשבון הצבא |
מזל דלי |
11.03.24 15:29 |
70 |
אין מה לדון בוואטאבוטיזם שאנשים מעלים כדי להתחמק מתשובה |
לא על המפה |
11.03.24 15:07 |
39 |
ולי יש כשרון סריגה נהדר, לא עזר לי. מבטיח לך שלא היה מתקבל לולא אבא שלו. |
מרשיש |
11.03.24 15:36 |
81 |
ליהודים החיים בסרט. אמת היא רעילה |
יאיא |
11.03.24 15:15 |
55 |
התגייסו מאוד. הבת שלו אף התנדבה - משהו שגברים חרדים, 100% בריאים בוחרים לא לעשות. |
Kaycee |
11.03.24 16:30 |
112 |
מציע ללפיד לחפש נישה אחרת, אפשר לחשוב מה עשה בצבא |
היינו כחולמים |
11.03.24 14:54 |
4 |
זה לא משנה, הוא התגייס |
SmokinKills |
11.03.24 14:57 |
13 |
משנה מאוד.. הוא התגייס לעיתון במחנה, כאשר בני גילו סיכנו את חייהם למענו-צביעות. |
אליצור |
11.03.24 15:02 |
26 |
ודאי שהתגייס לשירות מלא, אבל הוא מנפנף יותר מדי בדבר שהוא בעצמו לא מצטיין בו. ועוד איך יש משמעות לתוכן השירות |
היינו כחולמים |
11.03.24 15:06 |
37 |
בישראל בוחרים מפלגות לא אנשים |
יאיא |
11.03.24 15:16 |
58 |
מה זה משנה? גם להיות פקיד בצבא זו תרומה למדינה וזה יותר ממה שרוב החרדים עשו. |
Kaycee |
11.03.24 16:31 |
114 |
כל כך פשוט וכל כך נכון. |
yctc |
11.03.24 14:55 |
6 |
קללות של אנטי ציונים נגד לפיד בעוד 3..2..1.. |
Androidog |
11.03.24 14:57 |
12 |
מה למסית הכושל ולציונות?!.. |
אליצור |
11.03.24 15:04 |
30 |
נא להגדיר מהי ציונות |
יאיא |
11.03.24 15:19 |
62 |
הוא אלוף בפופוליזם |
Disco |
11.03.24 14:58 |
14 |
כמו |
חדשוט |
11.03.24 14:58 |
16 |
ל 8200? |
פיניקית |
11.03.24 14:58 |
18 |
אבל אמרת שאין אנחנו והם לא? |
the or |
11.03.24 14:59 |
20 |
לפיד ירקוד על גיוס חרדים ככל שהוא יורד בסקרים מילה אחת אין לו לומר על האספסוף הערבי שאינו נושה בנטל ואינו מחייב אותו ללכת לשירות לאומי |
זופ-ניק |
11.03.24 14:59 |
21 |
לפיד לא צריך לרקוד החרדים צריכים לרקוד ולפזז בדרך ללשכת הגיוס. תם עידן ההשתמטות |
qm |
11.03.24 15:02 |
28 |
האיש שחתך את מפלגתו לחצי, לא ירקוד. העם מאס במסית הלאומי. |
אליצור |
11.03.24 15:06 |
35 |
שהעם יתגייס ולא יבקש ממצביעים של לפיד לעשות 120 ימי מילואים. |
יאיא |
11.03.24 15:22 |
66 |
קודם צריך לחייב את האספסוף היהודי לשאת בנטל |
יאיא |
11.03.24 15:21 |
65 |
אבל 53 מיליארד הם חייבים |
זופ-ניק |
11.03.24 15:32 |
73 |
טוב שהחרדים יתגייסו לצבא, צריך את זה. אבל בניגוד ללפיד הילדים ''שלהם'' הם הילדים ''שלי'' באותה מידה |
עוץ לי גוץ לי |
11.03.24 15:00 |
22 |
שאל את מי שחמש מאות שנה ראש ממשלה שהתקציבים שהוא מעביר להם אין להם אח ורע |
qm |
11.03.24 15:01 |
23 |
החרדים צריכים להתגייס ל'במחנה'? |
סקוטי |
11.03.24 15:01 |
24 |
קודם כל, הילדים של לפיד לא התגייסו לבמחנה. |
dilbert |
11.03.24 15:16 |
57 |
כל הכבוד לבנו ליאור. יאיר לפיד הגיע ל'במחנה' בזכות קשרים והתחמק משירות קרבי. |
סקוטי |
11.03.24 15:31 |
72 |
מה זאת אומרת ''אסור להכריח''? השירות בישראל הוא שירות ח-ו-ב-ה! |
dilbert |
11.03.24 15:40 |
87 |
לדעתי גם אסור להכריח חילונים. |
סקוטי |
11.03.24 15:59 |
93 |
שיתגייסו לאנשהו ויתרמו למדינה גם אז אלה משימות פשוטות. גם אותן צריך מישהו לעשות. |
Kaycee |
11.03.24 16:28 |
107 |
סבבה, לאן שיתגייסו? |
סקוטי |
11.03.24 18:28 |
129 |
ירו עליך בלבנון? הפחדת אותם למה שיתגייסו? |
ריסק |
11.03.24 15:04 |
31 |
מצחיק שהמשתמט הראשי מדבר |
דוקטור ספין |
11.03.24 15:04 |
32 |
'אסטמה לשעתה'...+ |
אליצור |
11.03.24 15:07 |
40 |
זה לא אותו דבר |
פיניקית |
11.03.24 15:10 |
46 |
ההסתה שיומית של לפידיוט, כל היום מחפש לסכסך ולריב. איש מרגיז בעיקר בגלל שהוא חלול. |
להכות בברזל |
11.03.24 15:06 |
38 |
חלילה. .. |
חד כתער |
11.03.24 15:10 |
47 |
למה הוא משתמש בביטוי ''כמו הילדים שלנו'' ולא אומר ''כמוני''? |
יקי |
11.03.24 15:33 |
75 |
יאללה שתוק כבר יא מאוס….. חרדים חרדים…. הכל אצלו מתחיל מוגמר בחרדים….. בסוף יחזור בתשובה. |
TheRastaMan |
11.03.24 15:33 |
76 |
האמת כואבת תתרגלו לשמוע אותה אותה. תם עידן ההשתמטות |
qm |
11.03.24 16:31 |
113 |
רצוי עם גו'ינט ביד וגוב שאבא מסדר לך |
elib |
11.03.24 15:41 |
89 |
רצוי להתגייס ולהפסיר לחרטט הבלים |
qm |
11.03.24 16:31 |
115 |
דמגוג בור ועם הארץ |
ידיד נפש |
11.03.24 15:47 |
92 |
אתה בוודאי מתכוון לשר בממשלת החורבן בלשון הרע הזו שלך. |
qm |
11.03.24 16:29 |
108 |
זה לא לשון הרע |
ידיד נפש |
11.03.24 18:10 |
127 |
גם אני בעד שיתגייסו לגלי צהל או במחנה...למה לא.אחחה תפקיד |
בלש גשש |
11.03.24 16:00 |
94 |
בס''ד מוכנים להתגייס. כל החרדים מוכנים להתגייס - אבל לשירות כמו שאתה והחברים בחונטה עשיתם |
mendeli |
11.03.24 16:15 |
99 |
ומה אתנו שהחזקנו נשק ולא מיקרופון? |
דור תשיעי |
11.03.24 16:18 |
101 |
זה מובן מאליו. |
דור תשיעי |
11.03.24 16:17 |
100 |
אני בעד שעיתון ''משפחה'' יהפוך לעיתון צבאי ואז יהיו הרבה משרתים כמוך....מאוד יעילים |
Gooday |
11.03.24 16:18 |
102 |
גם אם שרת בעיתון הוא שרת שלוש שנים. |
qm |
11.03.24 16:27 |
106 |
כשהחילונים יעמידו מספר מתנדבים בעמותות עזרה כמו החרדים נדבר על השתמטות. עדיף חובש בהצלה מכתב בבמחנה |
Gooday |
11.03.24 16:29 |
110 |
כל הכבוד לחרדים האלה שעושים עבודת קודש. אבל מדובר בקומץ שלא מייצג את הרוב. |
דור תשיעי |
11.03.24 16:33 |
116 |
50000 מתנדבים לעשרות שנים זה לא קומץ |
Gooday |
11.03.24 16:36 |
119 |
תתחיל עם הערבים. יש להם יותר מדי זכויות יתר ומעט מדי חובות. |
השפוי האחרון |
11.03.24 16:25 |
103 |
לא. נתחיל עם אחינו המשתמטים רק אחרי כן ערבים |
qm |
11.03.24 16:26 |
104 |
גם חרדים וגם ערבים. מי לצבא ומי לשירות לאומי. |
דור תשיעי |
11.03.24 16:34 |
117 |
וכמוך |
צדקצדקתרדוף |
11.03.24 16:27 |
105 |
שוויון בנטל. היום. |
Kaycee |
11.03.24 16:29 |
109 |
וגם הערבים הישראלים? |
hutznik |
11.03.24 16:30 |
111 |
ביום שמי שלא שרת בצבא או בשירות לאומי לא יוכל להצביע לכנסת תראו אלפי חרדים בכניסה לבקו''ם. |
עדי |
11.03.24 16:35 |
118 |
היצור הזה מתחנן לרייטינג אז במי תופס? בחרדים כמובן..ומה יהיה סופו? בדיוק כמו אביו..! |
ZIGGI |
11.03.24 16:43 |
122 |
והערבים? |
ויקינג יהודי |
11.03.24 17:40 |
124 |
רשע מרושע, שחושב שהתנגחות ביהודים תעזור לו לקושש קולות. |
איש חברון |
11.03.24 17:40 |
125 |
למה אתם ממשיכים לפרסם את דברי ההבל של הכלומניק הזה ? |
הנאמן |
11.03.24 18:10 |
126 |
להיות ג'ובניקים במחנה?! |
צוק איתן |
11.03.24 18:15 |
128 |
חבר מתאריך 31.3.19
44294 הודעות, 221 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
(תשובה: כי רציתי סיכוי שיהיו איתי ועם גנץ בקואליציה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
54681 הודעות, 161 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ליברמן ולפיד חיים על חשבון החרדים כל קיומם זה החרדים המצע שלהם זה החרדים הליבה שלהם זה החרדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.1.23
622 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
לפיד אתה בעצמך ברחת מלבנון והתיישבת בעיתון במחנה ובגלי צהל אתה אין לך זכות לבקש ממשהו לעשות דבר שאתה לא עשית בעצמך ללא ללא אביך היית כלומניק ללא תעודת בגרות כמוך יש הרבה בקריה ובגלי צהל בזמן שאחרים מחרפים נפשם בחזית נהרגים ונפצעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
44294 הודעות, 221 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
44294 הודעות, 221 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
את הצביעות תשאיר לעצמך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
רצינו להתחיל להפיק גז באסדה שנכנסה לקונפליקט וזה רגיש לעיתוי ולזמן.
אני לא טוען שעשה את המעשה הנכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
אני מפסיק להגיב.
הבחור רעל חברתי. שילך לאלף עזאזל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
זה לא רעל זו דרישה אזרחית מינימאלית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
נפלת על הראש?
יש דרכים יותר נאות לעשות מהלכים.
או שיאיר ויאיר גולן האיש שלך.
מצער שיש אנשים בתוכנו שחושבים שחרדים זה בעיה.
לפיד לא ראוי לשום כבוד. אדם שפל משרה שינאה חברתית ולא ממש מציאותי. מחר תשמע ממנו משהוא אחר.
זה נקרא יציבות נפשית?
זה רוצה להיות רוה"מ הבא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
לפיד עיתונאי שפל ותולו.
משסע ומפלג מחרחר שינאה בזמן מלחמה.
אה כניראה 7/10 לא עשה כלום. כניראה שצריך עוד פעם כדי שאנשים כמוך יתעוררו וזה בספק.
תעשה טובה תגיב למישהו שבדעה שלך.
חרבה דרבה בעם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
כלכלית המגזר החרדי פוגע במדינה. צורך שירותים אבל לא מספק עובדים. אני רואה יותר נהגות אוטובוס ערביות מנהגים חרדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
וכמה עזרה הם מקדישים לכולם גם לך ולי היית משחרר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
גדול המצווה ועושה ממי שאינו מצווה ועושה.
הקישקוש על התרומה המדהימה של החרדים היא אגדת עם. יוכלו לחזק את הטענה הזו על ידי הסדרה של העניין כשירות לאומי. אפילו לזה הם מתנגדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
9154 הודעות, 104 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
46803 הודעות, 480 מדרגים, 953 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.22
725 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
תפתח מילון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.22
725 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
במילון שלך כתוב שירו עליו בלבנון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
איך אתה מדבר? לא יפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
בעסה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מצטער.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.03.24 בשעה 16:12 בברכה, ריסק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
תגובה לגופו של גולש ללא שום תוכן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
שמעת מתי עשה מילואים?
גם אני לא שמעתי.
כי ביחס אליו אני ובניי ביחידות מובחרות אני פרשתי הבנים ממשיכים את דרכי.
ומה לפיד אם לא משתמט?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
כרגע הבן אדם מנהיג והוא חייב להשמיע את קולו בנושאים רלוונטיים.
אני באמת לא רואה בעיה.
אם נשלול מכל אדם להביע דעה בגלל משהו שקרה בעבר יהיה פה דיי משעמם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.12.18
3507 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
בחר רמטכל במחטף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
94534 הודעות, 217 מדרגים, 402 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
39566 הודעות, 222 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
3831 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
גם אי גיוס וגם כסף זה באמת יותר מדי. באמת אין צורך לרמות יותר אף אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
44294 הודעות, 221 מדרגים, 336 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
11400 הודעות, 43 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9842 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה שלא חדל לשקר בנוגע לתחילת שירות הצבאי שלו, שהתחמק משירות צבאי המתאים ליכולותיו, אחרי שקומבן לשירות במחנה בהיותו מתאגרף חובב – ולמעשה שירותו היה השתמטות בפועל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
או להסדיר את השירות הלאומי שלהם בהתנדבות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9842 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
היה נוהג כפי שהקשקשן הלאומי נהג בצבא, אז לא היה לנו צבא ולא הייתה לנו מדינה.
ובלי קשר לכל זה, חרדים צריכים להתגייס, למעט קבוצה מדודה של אלה שתורתם היא אמנותם.
רק להזכיר, הקשקשן העלוב הזה היה שנה וחצי בשלטון. למה אז הוא נקף אצבע בעניין? למה אז הוא לא טרח לחוקק חוק שיגייס אותם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 29
אתה עושה את זה עם ביבי וסמוטריץ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9842 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מה בדיוק אתה רוצה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9842 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
אבל אל תעשו זאת חלילה כפי שעשה לפיד עם הקמבון לעיתון במחנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9842 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
האיש היה כשיר לקרבי, ומי שכשיר לקרבי לא מקובמן לעיתון במחנה. זה לא ברור?
במסגרת העלילות על הגעתו לעיתון במחנה הוא נתן שורה של גרסאות, שאחת יותר מגוחכת ומופרכת מרעותה.
האיש הוא האדם האחרון שיכול לשמש דוגמה בעניין מילוי החובה (הזכות, לטעמי) לשרת בצבא כפי היכולת, ובכל זאת הוא שב ומדבר על כך. הרי אין דבר יותר צורם מזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אבל זו לא הנקודה. לפי ההיגיון הזה כולם צריכים לסתום את הפה.
חכים מחללי שבת לא יכולים לומר שהחרדים בסדר וגם לא מגיבי רוטר שכותבים בשבת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מה לא נכון או לא מובן בהתבטאות של לפיד? אני הייתי מוסיף שאם יעבור חוק חרטא נוסף גם חילונים לא יתגייסו. בלי קב"ן ובלי כלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.10.20
9842 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
9154 הודעות, 104 מדרגים, 185 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
וכשיהיה איום אמיתי, יגידו שרק ראש הממשלה אשם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.19
215 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
איש רעיל ומרעיל שזורק רפש לכל כיוון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
47933 הודעות, 301 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.03.24 בשעה 15:03 בברכה, dilbert
זה מה שיאיר לפיד כתב על הבן הבכור שלו:
ליאור השתחרר היום.
שלוש שנים. טירונות, צמ"פ, סבב בעזה מול החמאס, סבב ברמת הגולן מול הסורים, שמירות ביהודה ושומרון. שלשום הוא הלך לאזכרה של עידו ז"ל, שנהרג לידו באימון.
צבא אמיתי השיריון. יוצאים פעם בשלושה שבועות, יושבים שעות בטנק עם החיזבאללה על הכוונת. אני חושב שהדבר שהכי הרשים אותי זה שהוא לא התלונן. "הכל טוב פה אבא, אחלה חבר'ה."
אני זוכר את היום שבו הוא קיבל תעודת לוחם. את הגאווה שלו. ההכרה שעבר משהו שמעטים עוברים. התעודה צודקת. הוא לוחם.
אני גאה בך ילד שלי, ברכות לשחרור.
והבת שלו היא אוטיסטית ברמה קשה, וגם היא התנדבה בחטיבת החילוץ וההצלה של צה"ל. אם היא יכולה, אז בוודאי שהחרדים יכולים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
54681 הודעות, 161 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
47933 הודעות, 301 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
לקחת בחשבון שליאיר לפיד יש כשרון כתיבה יוצא דופן, ולכן הוא התקבל ל"במחנה" בזכות ולא בפרוטקציה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
54681 הודעות, 161 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
על פי המסמך, לפני תפקידו כעיתונאי 'במחנה', שירת ראש הממשלה בחיל השריון. הבעיה: בשנת 2017 סיפק לפיד גרסה שונה בתכלית, לפיה את שירותו הצבאי החל דווקא בחיל האוויר, במערך הנ"מ. לפיד אף טרח לפרט שהטירונות בנ"מ נערכה בבסיס פלמחים, ובמהלכה חווה התקף אסתמה שאילץ אותו לפרוש משירות קרבי. המילה שריון לא אוזכרה באותה גרסה.
כעת, לפיד עצמו מודה, שחור על גבי לבן, שהטירונות ההירואית בנ"מ והתקף האסטמה בפלמחים – ככל הנראה לא היו, ולא נבראו. תעלומת הגרסאות הסותרות של לפיד באה אל סיומה, אך השאלה מדוע ראש ממשלת ישראל מפריח סיפורים שונים ומשונים ביחס לעברו הצבאי והאקדמי – נותרה פתוחה.
אם כדברייך למה לא חטפו אותו מיד לבמחנה הוא יכול היה להתהדר נוסף על זה שהוא רמבו שהוא גם חטוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
לא מאמין שבכלל צריך לדון בנושא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
54681 הודעות, 161 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
בעוד החיילים מקיזים את דמם טומי לפיד לא חשש מדפיקות על הדלת בלילה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.10.23
1933 הודעות, 6 מדרגים, מינוס 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.1.22
725 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
זה לא שרות צבאי. זאת השתמטות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
שיסוייי, פילוג, איש רעיל וכו... תם עידן הפריוילגיות. נא להפנים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.2.13
4161 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
1512 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.1.20
12448 הודעות, 22 מדרגים, 33 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ואני ממש אבל ממש לא תומך של לפיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55371 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.6.23
1512 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
זו עמדת הציבור התומך בלפיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.2.13
4161 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.12
3526 הודעות, 30 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
16853 הודעות, 70 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55371 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
לפי ההגדרות שלי יושבים בכנסת 17 מנדטים יהודים לא ציונים ועוד 9 מנדטים ערבים לא ציוניים. כמעט 25 % מהציבור אינו ציוני. ה 17 מנדטים גם יושבים בממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.19
12528 הודעות, 61 מדרגים, 106 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.23
5400 הודעות, 15 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שכבר נאמר..
מלחמת דת...
כולנו מצביעים ...
געעעענץ ולעעעפיד..
או...אחמד טיבי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45132 הודעות, 152 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
1756 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
איך פתאום נהיה שלנו ושלהם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
29389 הודעות, 202 מדרגים, 367 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55371 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
לא יהיה צורך בהסתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.23
2467 הודעות, 16 מדרגים, מינוס 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
יש חוק לאום- לערבים אין הגדרה עצמית ולפיכך לא מחוייבים לשאת בנטל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
29389 הודעות, 202 מדרגים, 367 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.5.18
1611 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
התלבושת וסיגנון האמונה לא מפרידה בדם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בקרב משתמטי העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
11949 הודעות, 83 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
47933 הודעות, 301 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
הבן ליאור השלים שירות קרבי מלא בשריון, וגם הבת עם הצרכים המיוחדים התנדבה.
האם החרדים צריכים להתגייס לבמחנה? אם יש חרדי עם כשרון הכתיבה של יאיר לפיד, אז למה לא. כמה אנשים מתקבלים לתפקיד של כתב צבאי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
11949 הודעות, 83 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
לגבי החרדים:
לדעתי הדבר הראשון שצריכים לעשות זה להפסיק לקשור בין שירות בצבא לבין היכולת לעבוד ולהתפרנס.
לא צריך להיות קשר בין השניים.
רוצים להעניש על זה? תכניסו לכלא ותתמודדו עם הריקושטים.
לגבי האם יותר חרדים צריכים לשרת:
לדעתי כן אך אסור להכריח אנשים שלא רוצים לשרת בצבא לשרת בצבא.
לדעתי היה נכון שיתגייסו יותר, אך מתוך היכרות עם הצבא ושירות ביחידה חרדית אני יודע שמרבית חששות הציבור החרדי מפני המערכת הצבאית והפגיעה הרוחנית מוצדקים.
צה"ל הוא מערכת משומנת היטב של חינוך לערכים מנוגדים לתפיסת העולם החרדית וגם זו הדתית לאומית.
הדתיים לאומיים משלימים עם זה, החרדים לא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
47933 הודעות, 301 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
חילוני שמסרב להתגייס נכנס לכלא, אז למה חרדי לא?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
11949 הודעות, 83 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.2.13
4161 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
11949 הודעות, 83 מדרגים, 140 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.9.15
2828 הודעות, 18 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סדר גם להם להיות עיתונאים. מאמין שגם יתגייסו.
אהבלות שנוזלת מהאוזניים והפה?
מעולם לא היית רוה"מ שלי ולעולם לא תהיה.
כשהלשון תהיה מחוברת למוח דבר על חרדים וחיילים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
23410 הודעות, 111 מדרגים, 205 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אסטמה לשעתה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
55371 הודעות, 127 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.13
45132 הודעות, 152 מדרגים, 277 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.07
24588 הודעות, 177 מדרגים, 333 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
15035 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.4.02
39566 הודעות, 222 מדרגים, 433 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ליצן!!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
18114 הודעות, 128 מדרגים, 243 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
19702 הודעות, 120 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.15
2528 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ראשית, החרדים זה לא גוף הומוגני אחד..
שנית רבים מהם יעדיפו כלא וכו' על פני גיוס..
שנית, כמה גייס מאור השדים כשהיה רוה"מ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.4.15
2528 הודעות, 13 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
וכל אחד שיקח את זה איך שהוא רוצה..
הרצון העז לגייס חרדים זה רק מתוך אינטרס אחד, לקלקל אותם ואת אורח חייהם שמשמר מסורות של 3700 שנה . ו"המאור הגדול" לממשלת יוון שיחפש לו קורבן אחר לחורבן ישראל... עכשיו זה ברור יותר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.23
3140 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
4644 הודעות, 50 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.03.24 בשעה 16:23 בברכה, mendeli
חצוף מחצוף , שהחזיק מקסימום מיקרופון בשירות הצבאי שלו, עומד כל יום וטוחן לכולנו את המוח. חלול שטוף שנאה.
קודם תטפל ב"חרדים" החילוניים שלא מתגייסים. ויש כאלה המון.
ובעיקר תפסיק לעשות הכללות.
החרדים יתגייסו בשמחה - שאתה וחבריך תשבו ללמוד תורה במקומם וכמותם.
זה שאתה לא מאמין ולא מבין שהתורה היא מה שמחזיק אותנו כאן - זו כבר בעיה אחרת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
5149 הודעות, 19 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
5149 הודעות, 19 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
3206 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
שלוש שנים בשעה שההחרדים עושים כל תרגיל בזוי כדי להשתמט ולהמשיך להסתתר מאחרי חיילנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
3206 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
5149 הודעות, 19 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.5.20
3206 הודעות, 12 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
8592 הודעות, 67 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
69556 הודעות
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
5149 הודעות, 19 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
1272 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.2.13
4161 הודעות, 40 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19579 הודעות, 145 מדרגים, 290 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שואל בשביל היהודים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
35856 הודעות, 80 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.5.10
7109 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כלל ברזל מי שמתעסק בעולמה של תורה סופו כלייה. ולא רק האנטישמיות גואה ושונאי ישראל מרימים ראש, מידה כנגד מידה! מי שלא מסכים שילמד הסטוריה..
בשורות טובות והמשך שבוע טוב עם ישראל חי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.18
2698 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
14562 הודעות, 117 מדרגים, 187 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.23
891 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.7.14
13202 הודעות, 96 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד