תקרית אלימה התרחשה הערב (ראשון) בסיום המשחק בין בית”ר ירושלים למכבי ת"א באצטדיון טדי, שהסתיים ב-0:1 לקבוצה של רובי קין. עשרות מאוהדי המארחת פרצו לכר הדשא וזרקו מוטות וחפצים על מספר אוהדי מכבי ת"א שנשארו ביציע, שבתגובה גם זרקו חפצים.
והיה גם כדורגל הערב, ובית"ר, למרות ששיחקה טוב, רשמה משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון - וכל שמפריד בינה למ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום הוא הפרש שערים עדיף. מאז היא מינוי ברק יצחקי למאמן, היא צברה נקודה בלבד בשלושה משחקים, וטרם כבשה. "אנחנו יוצאים עם המחמאות אבל בלי הנקודות, וחבל, כי בסוף צריך להשיג נקודות", אמר יצחקי בסיום. "אני מאמין שזה יבוא. אני לא זוכר את מכבי ת"א העיפה ככה כדורים.בסוף ספגנו שער מפנדל, וזה חבל כי הגענו למספיק מצבים כדי להבקיע".
1 צפייה בגלריה
המהומה בסיום המשחק
המהומה בסיום המשחק
המהומה בסיום המשחק
(אורן בן חקון)
"אנחנו נצטרך להבקיע שערים וגם זה יגיע", הוסיף המאמן החדש, "אני לא ארפה לרגע מהדבר הזה, כי לשים כדור ברשת זו המהות של הכדורגל. לא דמיינתי שאחרי שלושה משחקים לא נכבוש אפילו שער אחד. הגענו ליותר מצבים, שלטנו בקצב. אין לנו הרבה זמן לעבוד על הסיומות, אבל צריך להתחיל להבקיע".
יצחקי סיכם: "השחקנים מאמינים. אני מרגיש אותם יום-יום באימונים, הם עושים את הדברים הנכון, חסר לנו השער שיפתח את הסכר, וכשזה יגיע, יקרו דברים טובים. אני אצטרך לעבוד איתם על זה, אני צריך לשים על זה דגש".