י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024
הבוגר ה-18 שנהרג

השר נפרד מבן דודו שנפל ברצועה: "אובדן שלא ניתן לתאר"

‏עמישר בן דוד שנפל בערב שבת בעזה, הוא בן דודו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ': "גדלנו יחד והיינו בני דודים עם קשר חזק ומיוחד. "שנר" קראנו לו. חופשים, שבתות, טיולים, שמחות. איזה איש. איזה כאב. אין מילים"

השר נפרד מבן דודו שנפל ברצועה: "אובדן שלא ניתן לתאר"
השר בצלאל סמוטריץ צילום: נועם ריבקין פנטון, פלאש 90

יו״ר הציונות הדתית, שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ סופד הערב (מוצ"ש) לבן דודו הלוחם עמישר בן דוד הי"ד שנפל ביום שישי ברצועת עזה.

"בן דודי היקר, עמישר, גיבור ישראל נפל בקרב בעזה. גדלנו יחד. מעט יחסית בני דודים עם קשר חזק ומיוחד. "שנר" קראנו לו. חופשים, שבתות, טיולים, שמחות. איזה איש. איזה כאב. אין מילים", כותב סמוטריץ'.

עוד כתב השר, "על האש משותף בקיץ האחרון. מי חלם שזו תהיה התמונה האחרונה. איש משפחה אהוב. בן היישוב קשת, התחנך בישיבה תיכונית חיספין ששכלה 8 מבוגריה, התגורר בעלי עם רעייתו שלומית וילדיהם, בוגר מכינת 'בני דוד' שאיבדה במלחמה 18 מבוגריה". 

מתוך Xהשר סמוטריץ' ועמישר בן דוד הי"דצילום: מתוך X

"הכאב הוא עצום. אבדן שלא ניתן לתאר. לרעיה, לילדים, להורים, לכל המשפחה שלנו, ולכל עם ישראל". 

"עמישר, בן דודי האהוב - אעשה את הכל ואפעל ככל כוחי מול כל מי שאצטרך כדי שנשמיד בעזרת השם עד תום את אויבינו ולא נעצור לרגע. מותך ומות כל לוחמינו הגיבורים לא יהיה לשווא. ה' יקום דמך". כך יו"ר 'הציונות הדתית'.

הערב הותר לפרסום שמו של חלל צה"ל אשר הודעה נמסרה למשפחתו, רס"ן (מיל') עמישר בן דוד הי"ד, בן 42, מעלי,  מפקד חפ"ק מפקד עוצבת הקומנדו. הותיר אחריו את רעייתו וששת ילדיו, הורים, אחים ואחיות.

אתר צה"לעמישר בן דוד הי"דצילום: אתר צה"ל

השר בני גנץ התייחס לנפילתו וכתב: "עוד גיבור נפל במלחמה הצודקת על הבית של כולנו, רס״ן במיל׳ עמישר בן דוד ז״ל. אני מבקש להשתתף בצער המשפחה ולהביע באופן אישי את תנחומיי לשר האוצר בצלאל סמוטריץ׳. שנהיה ראויים להם".

לוחם נהרג בעזה עמישר בן דוד בצלאל סמוטריץ הספד מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד