שתף קטע נבחר

בן עמי: "אנחנו רוצים ניצחון ראשון העונה"

קפטן הפועל רמת גן מוכן למפגש מול הפועל עכו ביום ראשון: "לא רוצה לחשוב מה יהיה אם לא ננצח". אלי כהן: "לר"ג שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה"

הפועל רמת גן תארח מחר (א', 19:30) את הפועל עכו, במשחק הביתי האחרון שלה מול הקבוצות שלפחות על הנייר נחשבות לשוות לה, על מנת שזו תוכל להתאושש מעונש מינוס ארבע הנקודות שעמו פתחה את העונה.

 

"אנחנו יודעים שזה משחק מפתח עבורנו, ואנו חדורי מוטיבציה להשיג את הניצחון הראשון שלנו העונה". אמר תמיר בן עמי, קפטן רמת גן, והוסיף: "אנחנו מסתכלים כל פעם רק על המשחק הקרוב ועל מה שאנחנו צריכים כדי לנצח בו. אני לא רוצה בכלל לחשוב מה יהיה אם נמעד ולא נשיג שלוש נקודות מול עכו".


בן עמי. ישוב להרכב לאחר עונש הרחקה (צילום: אורן אהרוני)

 

בן עמי, שסיים לרצות עונש הרחקה, צפוי לחזור להרכב בעמדת המגן השמאלי, מה שיאפשר לשלומי דורה להעלות את קרלוס צ'קאנה חזרה לקישור ולשנות את ה-11 שהפסידו ביום שני האחרון למכבי פתח תקווה בגביע הטוטו.

 

עידן סרור צפוי להמשיך לשבת על הספסל, ובמקומו ישחק בכנף וובה בראון, שמפתיע לטובה את הצוות המקצועי מפתיחת העונה. בקישור האחורי עשוי תמיר פור לערוך את הופעת הכורה שלו בהרכב העונה, לצדו של קלאודיו ריבארו. במקומו של פאבלו בונדיאה, שהורחק מול מכבי פ"ת, יפתח במרכז ההגנה יקיר שינה.

 

הרכב משוער: איתי ארקין, חי בן לולו, אלין טופוזאקוב, יקיר שינה, תמיר בן עמי, קלאודיו ריבארו, תמיר פור, וובה בראון, דימיטאר טלקיסקי, קרלוס צ'קאנה, קרום ביבישקוב.


שחר סימנטוב. צפוי לחזור להרכב של עכו (חגי אהרון)

 

אלי כהן: "לר"ג שחקנים בעלי יכולת גבוהה"

מעודדים מהניצחון 2:3 על מכבי חיפה השבוע בגביע הטוטו, רוצים שחקני הפועל עכו

להמשיך את המומנטום גם בליגה. על פי אימוני השבוע נראה כי להרכב יחזור שחר סימנטוב, שהפגין יכולת מצוינת מול הירוקים. הקשר הוותיק ישחק ככל הנראה במקומו של החלוץ רועי דיין.

 

צמד הבלמים, אלי ארליך ודימאקו פידליס, ימשיכו לשחק במרכז ההגנה. שני הבלמים הנוספים של הקבוצה, גבע ברקאי ואיציק כהן, חוזרים לכושר לאחר שהתאוששו מפציעות אך לא אמורים לפתוח מאחר ואינם בכושר משחק מלא. המאמן אלי כהן אמר לחניכיו: "הפועל רמת גן קבוצה טובה עם שחקנים בעלי יכולת אישית גבוהה - צריך להיזהר מהם".

 

הרכב משוער: דודו גורש; רן קוז'וק, דימאקו פידליס, אלי ארליך, שמעון הרוש; בן בנימין, שחר סימנטוב, איברהים עבדול ראזק, ניקולס פלצ'וק; אושרי גיטא, ג'אקו עראפת.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תמיר בן עמי
צילום: אלי אלגרט
מומלצים