מכבי ת"א נמצאת מרחק נגיעה מהעפלה לרבע גמר הקונפרנס-ליג. הצהובים הביסו הערב (חמישי) בחוץ 1:4 את אולימפיאקוס ויגיעו שבוע הבא לגומלין - שייערך בסרביה עם קהל - עם מקדמה ענקית. ערן זהבי חגג צמד גדול (4 ו-40), וגם דור פרץ (74) ועידו שחר (9) כבשו. איוב אל קעבי צימק בתווך (13).
"אני לא בטוח שזה המשחק הכי טוב שלנו העונה", הפתיע מאמן הצהובים, רובי קין, בסיום. "התוצאה טובה, אבל לא צריך להיסחף. אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולהיזהר מהמשחק הבא, כי אולימפיאקוס יריבה איכותית מאוד ומסוכנת מאוד".
3 צפייה בגלריה
קין
קין
משחק נהדר של מכבי ת"א. קין
(צילום: REUTERS/Louisa Gouliamaki)
3 צפייה בגלריה
מכבי תל אביב
מכבי תל אביב
שחקני מכבי ת"א חוגגים בפיראוס
(צילום: REUTERS/Louisa Gouliamaki)
"אמרתי לשחקנים, 'אם אתם לא מאמינים, לא נוכל לעשות את זה'", המשיך המאמן. "זה מה שאגיד להם גם בשבוע הבא. אנחנו חייבים להאמין כדי להשלים את המשימה. השחקנים שלי יודעים שלא צריך להיסחף".
קין גם פרגן לזהבי. "לכל חלוץ יש רגעים פחות טובים, אבל החכמה היא לחזור לעצמך", הסביר קין. "הוא מנהיג גדול, ואני מרוצה שהוא כבש ושגם אחרים כבשו, כי חשוב שיהיו איזון בכיבוש השערים".
3 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
"אנחנו רוצים ליהנות מהרגע". זהבי
(צילום: EPA/GEORGIA PANAGOPOULOU)
זהבי עצמו הוסיף: "אנחנו רוצים ליהנות מהרגע כי היה משחק קשה מאוד באווירה פנטסטית. אסור לחגוג יותר מדי. נבוא צנועים, לא נלך אחורה, ונשחק באומץ גם בגומלין. כל משחק באירופה ברמות האלה הוא מאוד מיוחד ומאוד אנרגטי ואמוציונלי".
זהבי התייחס גם לבצורת השערים שפקדה אותו לאחרונה: "הקבוצה סבלה וגם אני לא הייתי ברמה הכי גבוהה שלי. היו המון משחקים, עייפות, הרבה פציעות. העומס לא היה רגיל. סבלנו כקבוצה, גם אני אישית".
זהבי סיכם: "הקהל שלנו נתן פה תצוגה מדהימה, אפילו יותר מהתצוגה שלנו, השחקנים על המגרש. הם היו בשיא שלהם, ואנחנו מאושרים שהם ראו מאיתנו כזו הקרבה".