ט"ו אייר התשפ"ד
23.05.2024
לדון בסיוע לעזתים

בכיר בצבא איחוד האמירויות ביקר בישראל

בכיר בצבא איחוד האמירויות ביקר השבוע בישראל כדי לדון בדרכים להרחבת הסיוע לעזתים. בדיונים שהתקיימו עלה רעיון של העברת סיוע הומנטרי לעזה דרך הים, לאחר שייבדק בקפריסין - רעיון שבישראל נוטים לאשר

בכיר בצבא איחוד האמירויות ביקר בישראל
סיוע הומניטרי בעזה צילום: Atia Mohammed/Flash90

בכיר בצבא איחוד האמירויות הגיע השבוע לביקור חשאי בישראל ונפגש עם בכירי צה"ל ומערכת הביטחון, מלווה באנשי צבא נוספים ממדינתו. כך דווח בכאן חדשות.

במקביל, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, אלוף אבי גיל, ביקר אתמול באבו דאבי במסגרת המאמצים למצוא פתרונות למשבר ההומניטרי ברצועת עזה. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף ע'סאן עליאן, ביקר גם הוא לאחרונה באבו דאבי.

על פי הדיווח, בדיונים שקיים גיל עלו פתרונות יצירתיים למשבר כמו סיוע הומניטרי דרך הים שיגיע מהאמירויות. בישראל שוקלים לאשר את המהלך אחרי שהציוד יבדק בנמל קפריסין ובכך יוגדל הסיוע ההומניטרי שנכנס לרצועת עזה.

עוד דווח, כי איחוד האמירויות כבר החלה להעביר סיוע הומניטרי לעזה דרך מצרים, ביצעה הצנחות של ציוד הומניטרי, והקימה בית חולים שדה צף סמוך לאל עריש במצרים שכבר מטפל בפצועים עזתים. הביקורים ההדדיים של בכירי הצבא מעידים על כך שישראל מתייחסת ברצינות לקשר עם האמירויות ופועלת כדי לאפשר לה לסייע בעזה.

איחוד האמירויות חמאס מלחמת חרבות ברזל סיוע הומניטרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד