אכזבה בהפועל ירושלים אחרי הפסדה הראשון בשלב הטופ 16 בליגת האלופות, 95:92 לטנריפה. למרות ההפסד, האדומים עדיין מדורגים במקום הראשון בטבלה עם מאזן של שלושה ניצחונות לעומת הפסד בודד.
שחקניו של איליאס קאנצוריס למעשה נשארו תלויים בעצמם, מאחר שבמשחק הקודם מול הספרדים הם ניצחו ב-24 הפרש. אם האדומים ינצחו במשחק הבא את פרישטרי ( ב-13 במארס) הם יבטיחו את מקומם ברבע הגמר, ואם ינצחו את שני המשחקים שנותרו להם (פרישטרי וקרשיאקה) הם גם יוכלו לזכות ביתרון הביתיות.
1 צפייה בגלריה
הפועל ירושלים קרשיאקה איליאס קאנצוריס
הפועל ירושלים קרשיאקה איליאס קאנצוריס
"לא טיפלנו בדברים הקטנים". איליאס קאנצוריס
(צילום: אתר פיב"א)
"אנחנו רוצים להמשיך להשתפר", אמר ליוואי רנדולף, שאתמול (רביעי) קלע 20 נקודות. "כולנו נלחמנו חזק, אבל אנחנו צריכים לחזור לזהות שלנו, לשחק בהגנה ולעזור אחד לשני. הזהות שלנו היא ההגנה ואני חושב שזה מה שעלה לנו במשחק הפעם, עשינו טעויות שהצטברו".
קאנצוריס הוסיף: "אני מסכים עם ליוואי, בלא מעט שלבים מהמשחק טנריפה הצליחה לשחק את הכדורסל ההתקפי שלה ולא הצלחנו לעצור אותה. אלה הדברים הקטנים שלא טיפלנו בהם והם עלו לנו במשחק. אני חושב שבמחצית השנייה שיחקנו טוב יותר כקבוצה מאשר כאינדיבידואלים, אבל כדי לנצח משחק כזה צריך לטפל בכל הפרטים הקטנים עד הסוף. אנחנו צריכים להמשיך הלאה כי לוח המשחקים שלנו ממש קשה".
קאנצוריס התייחס ללוח הזמנים והמשחקים שמחכה להפועל ירושלים. כבר ביום ראשון הקבוצה מהבירה תפגוש בהיכל מנורה מבטחים (21:15) את מכבי ת"א, לה הפסידה 90:85 בסיבוב הקודם בפיס ארנה. מיד לאחר מכן הקבוצה תמריא למשחק חוץ בליגת האלופות מול פרישטרי שיתקיים ביום רביעי, ואז, ב-17 במארס, ת]גוש את הפועל ת"א בירושלים.