שתף קטע נבחר

אליניב ברדה כבש צמד: "אשמח לחזור לנבחרת"

החלוץ, שהחלים מפציעה, כיכב עם צמד ובישול ב-0:3 של המוליכה גנק ושלח דרך -ynet רמז ללואיס פרננדז: "אני מרגיש הרבה יותר טוב". 3 דקות לארבייטמן ב-0:2 של גנט על סנט טרוידן

זה היה הערב הגדול של אליניב ברדה. החלוץ הישראלי כבש הערב (ש') צמד (73 ו-75) ובישל שער נוסף שכבש יילה פוסן (67) בניצחון של גנק 0:3 בבית על וארגם במחזור התשיעי בליגה הבלגית. גנק מוליכה את הטבלה ואתר 'פולקסראנט' פירסם את הכותרת "ההצגה של ברדה".  

 

ברדה חזר לאחרונה מפציעה, בגללה החמיץ את משחקיה של נבחרת ישראל מול מלטה וגיאורגיה. הוא עדיין לא קיבל זימון רשמי ממאמן הנבחרת לואיס פרננדס בחזרה לסגל, אך נראה כי לאור החלמתו מהפציעה ויכולתו המרשימה, הוא יזומן לשני המשחקים הקשים הצפויים מול קרואטיה (9 באוקטובר) ויוון (12 באוקטובר).


אמור לחזור לנבחרת, ברדה (גטי אימג'ס)

 

"היה הספק יפה ל- 25 דקות", אמר ברדה ל-ynet. "אני מאוד שמח לחזור ולעזור לקבוצה שלי. בעקבות הניצחון הזה, נשארנו במקום הראשון וזה כמובן גם עזר להגדיל את הפער, אז אני מאוד מרוצה. ברור שזה כיף לכבוש שלושער ולהשפיע על המשחק, במיוחד שהתוצאה לפני כן היתה 0:0. עכשיו צריך להמשיך קדימה ולהתכונן למשחק הבא. אני מרגיש כבר הרבה יותר טוב, חזרתי לאימונים מלאים, אני מקווה להמשיך בכושר הזה, וכמובן לשחק יותר דקות".

 

על המשימות המצפות לנבחרת ופציעתו של יוסי בניון אמר ברדה: "ברור שאני אשמח לחזור לסגל, אבל יש מאמן ובואו נחכה להחלטה שלו. לגבי יוסי, צריך לחכות ולראות. עד היום יוסי תמיד הוכיח שהוא מצליח להתגבר על פציעות ותמיד מגיע לעזור לנבחרת. הוא הקריב הרבה בשביל הנבחרת ואני מקווה שבסופו של דבר הוא כן ישחק".


פרננדז לא יכול להיות מרוצה מדקות הליגיונרים, כיאל (צילום: יועד כהן) 

 

שלוש דקות לארבייטמן, כיאל ונאתכו לא שיחקו

שלומי ארבייטמן נכנס לשחק כמחליף (דקה 87) במשחק בו ניצחה גנט את סנט טרוידן 0:2. סטין דה סמט (45) ואלימאנה קוליבאלי (68) הבקיעו, גנט מדורגת

במקום השני.

 

לואיס פרננדז, וודאי התאכזב לשמוע שבירם כיאל לא שותף בניצחון 1:2 של סלטיק על היברניאן, במסגרת המחזור השישי בליגה הסקוטית. סקוט בראון העלה את סגנית האלופה ליתרון בדקה החמישית וגלן לובנס הכפיל את התוצאה בדקה ה-51, לפני שדרק ריורדן צימק כעבור שלוש דקות. הירוקים-לבנים ממוקמים בפסגה עם מאזן מושלם (18 נקודות), שלוש נקודות לפני ריינג'רס, שלה משחק חסר.

 

גם ביברס נאתכו לא שותף בניצחון 0:1 של רובין קאזאן על אלאניה ולאדיקווקאז. סלבטורה בוקטי (דקה 39) כבש את שער הניצחון של האלופה, שממוקמת במקום השני, שבע נקודות פחות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג, לה משחק חסר. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אליניב ברדה
צילום: gettyimages imagebank
מומלצים