שחקן הפועל חיפה לשעבר נידון ל-4.5 שנים בכלא: "העולם היה פרוש לרגליו, עד אשר נפל למחלת ההימורים"

צחי טובי נידון ל-55 חודשי מאסר בפועל וקנס בסך עשרת אלפים שקלים • על פי כתב האישום הוא קיבל במרמה רכוש בשווי של למעלה מ-600 אלף שקלים מעשרות אנשים אשר פרסמו מודעות באתר המכירות "יד 2"

בית המשפט המחוזי בירושלים. צילום: אורן בן חקון

בית המשפט בירושלים גזר אתמול (רביעי) על שחקן הכדורגל לשעבר, צחי טובי, 55 חודשי מאסר בפועל, קנס בסך עשרת אלפים שקלים ותשלום פיצויים לקורבנותיו.

טובי הורשע בהתאם להודאתו בעשרות עבירות מרמה וזיוף, לאחר שקיבל במרמה רכוש בשווי מאות אלפי שקלים מאנשים שפרסמו מודעות למכירת ציוד. באוגוסט 2022 הוגש כתב אישום נגד טובי אשר ייחס לו עבירות מרמה כלפי עשרות קורבנות.

ביוני האחרון, במסגרת הסדר טיעון, הודה טובי בכתב אישום מתוקן ממנו עולה שקיבל במרמה רכוש בשווי של למעלה מ- 600,000 שקלים מעשרות אנשים אשר פרסמו מודעות באתר המכירות "יד 2".

צחי טובי, צילום: ההתתאחדות לכדורגל

בשיטות שונות ובדרך זו קיבל מהם רכוש בשווי של מאות אלפי שקלים הכולל טלפונים ניידים, תכשיטים, מחשבים, אייפדים, מקררים, שעונים חכמים ועוד. בין היתר טובי פעל בתחכום על מנת להסתיר את העבירות ובין היתר נהג להשתמש "בטלפון מבצעי" שבו החליף כל הזמן כרטיסי סים, הפעיל נהגי מוניות תמימים, עשה שימוש בעשרות תבניות של אסמכתאות בנקאיות שאותן זייף והשתמש בשורה של זהויות בדויות.

בא כוחו של טובי טען כי: "הנאשם היה כוכב כדורגל עולה והעולם היה פרוש לרגליו, תרתי משמע, עד אשר נפל למחלת ההימורים. הוא מכר את כל מה שהיה לו, וכך גם הוריו וכל מי שסבב אותו. הנאשם מסוכן לציבור, לא משום שהוא עבריין, אלא מכיוון שהוא הפסיד סכומי כסף רבים נוכח מחלתו".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
בית המשפט, צילום: ארכיון
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר