אהבתם את סאגת סרטי הלהיט הזו? היכונו לסדרת הטלוויזיה

אף שהפקה טלוויזיונית של "דמדומים" נשמעה כמו מהלך הגיוני ומתבקש, בטח בעידן הסטרימינג, לא התקבל עד כה מידע ממשי • אך כעת נחשפים פרטים חדשים

"דמדומים". צילום: יח"צ

בשורה מרגשת למעריצי בלה סוואן ואדוארד קאלן (למרות שאנחנו תמיד היינו "טים ג'ייקוב"): "דמדומים" חוזרת... אבל, וזה אבל משמעותי - לא כפי שחשבתם.

כבר בשנה שעברה התפרסמו דיווחים לפיהם שוקדים באולפני ליונסגייט על עיבוד חדש לסדרת ספרי הפנטזיה לנוער של סטפני מאייר, שהולידה כמובן סאגה של חמישה שוברי קופות קולנועיים בכיכובם של קריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון וכן טיילור לאוטנר (מה קורה איתו היום באמת?).

"דמדומים", צילום: יח"צ

אף שהפקה טלוויזיונית של "דמדומים" נשמעה כמו מהלך הגיוני ומתבקש, בטח בעידן הסטרימינג, עד כה לא התקבל מידע ממשי על הסדרה החדשה. ריבוט? פריקוול? ספין-אוף שמוקדש לאחת מדמויות המשנה? או אולי אפילו, איכשהו, המשך ישיר לסרטים? ובכן, אף שפרטים עלילתיים כלשהם עדיין לא נמסרו, חשף אתמול (שלישי), מייקל ברנז, סגן יו"ר ליונסגייט, שהקאמבק של "דמדומים" יהיה... מאויר.

כן, זו תהיה סדרת אנימציה ערפדית, שלפי ברנז - שאמר את הדברים במסגרת ועידה מטעם תאגיד ההשקעות מורגן סטנלי - נמצאת בשלבי הפקה מתקדמים. מתברר שזה היה התכנון עוד מההתחלה, ולפיכך אל תצפו לשובם של הכוכבים המקוריים (שגם ככה, בינינו, כבר שמו את הסאגה הרחק מאחוריהם).

בנוסף לחשיפה המאונפשת, הכריז סגן היו"ר שהאולפנים שלו גם עובדים על פרויקט טלוויזיוני חדש שמתרחש ביקום של סדרת סרטי האקשן "ג'ון וויק" בכיכובו של קיאנו ריבס, אך לא סיפק פרטים נוספים.

"דמדומים", צילום: יח"צ

* מתוך סקרנות ויש שיגידו שמץ של געגוע, בדקנו מה באמת קורה היום עם טיילור לאונטר בן ה-32. ובכן, לא הרבה, לפחות לא בפן המקצועי. בעוד שסטיוארט ופטינסון עובדים ללא הפסקה ומזמן ביססו את עצמם כשחקנים רציניים ומוערכים שמשתתפים בעיקר בהפקות עצמאיות ו/או לא שגרתיות (אף שפטינסון דווקא כן אמור לגלם פעם נוספת את איש העטלף בסרט ההמשך ל"באטמן" מ-2022), ממעט לאוטנר להופיע מול המצלמות.

למעשה, הפעם האחרונה שהוא עשה זאת היתה לפני כשנתיים, כשכיכב לצד קווין ג'יימס בקומדיית הספורט של נטפליקס "משחק בית" (שספגה ביקורות איומות), ואילו בשנה שעברה הוא התארח בקליפ של האקסית טיילור סוויפט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר