שתף קטע נבחר

הסוס לא עבר את הבדיקות, נבחרת ישראל נפסלה

סוסו של שריג ברוש כשל בבדיקות הווטרינריות וגרם לפסילתה של נבחרת הריינינג מאליפות העולם לרכיבה בקנטאקי

רוץ בן סוסי. אליפות העולם השישית בענפי הרכיבה, הנערכת אחת לארבע שנים, תיפתח היום (ש') במתקן 'קנטאקי הורס פארק' אדיר המימדים בלקסינגטון, קנטאקי. משלחת ישראל מונה שמונה צמדים, אך כבר בבדיקות הווטרינריות הראשוניות, לא עבר סוסו של שריג ברוש את הבדיקות ופסל את נבחרת הריינינג בכחול-לבן.

 

זו הפעם הראשונה שאליפות העולם נערכת בארה"ב (הקודמות התקיימו באירופה), והיא מהווה קריטריון למשחקים האולימפיים בלונדון 2012. שלוש הקבוצות הראשונות יעפילו אוטומטית לאולימפיאדה.


רכיבה על סוסים מאליפות העולם האחרונה (צילום: גטי אימג'ס)

 

שמונה צמדים ייצגו את ישראל באליפות, המשלחת הגדולה אי פעם - בארבעה ענפי רכיבה: עודד שמעוני - דרסז' (אישי, ענף אולימפי), גבריאלה סאליק - קפיצות (אישי, ענף אולימפי), עומר בן-דור, יונתן דרסלר, עמית חסדאי - פרה דרסז' (קבוצתי ואישי, ענף אולימפי), קאיה אחישר ויואב שוגר - ריינינג (אישי, לא ענף אולימפי).

 

עוד לפני התחרות הראשונה, כאמור, נרשמה אכזבה גדולה במשלחת הישראלית. Im A Rastafari - סוסו של שריג בראש - לא אושר לאחר שסבל מפציעה ברגלו הקדמית הימנית.

 

קאיה אחישר עם Whiz N Lena Jac ויואב שוגר עם Strike Em Out עברו בקלות את הבדיקה הווטרינרית. בהגרלה נקבע כי יואב שוגר ייכנס בריצה ה-45 וקאיה אחישר בריצה ה-47. שתי הריצות הללו יתקיימו ביום ראשון בשעות הערב המאוחרות שעון ישראל.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רכיבה על סוסים
צילום: Gerry Images Imagebank
מומלצים