"אנחנו כרגע הקבוצה הכי חלשה בליגה, לשרוד בליגה זה יהיה הישג ענק מבחינתנו. מה שחן סול בנה פה, זה לא פחות משערורייה, זאת קבוצה שלא מסוגלת לשחק כדורגל". אחרי התיקו אמש (0:0) מול הפועל פ"ת, המשחק הרביעי ברציפות תחת יוסי אבוקסיס ללא ניצחון, בהפועל ת"א חוששים מירידת ליגה.
גם מול הקבוצה האחרונה בליגה, הפועל ת"א לא הצליחה לבעוט אף בעיטה למסגרת, כשבארבעת המשחקים תחת יוסי אבוקסיס להפועל ת"א שתי נקודות בלבד, 16 אחוזי הצלחה ואפס כיבושים. "אפילו עם בורחה למה ניצחנו את הפועל פ"ת", אמרו במועדון. "ההגעה של אבוקסיס לא שינתה כלום, אפילו הלכנו אחורה, עם סלים טועמה לפחות ניצחנו את אשדוד".
1 צפייה בגלריה
דן איינבינדר
דן איינבינדר
שחקני הפועל ת"א מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)
במועדון מדברים על חוסר השפעה מצד אבוקסיס ועוזרו אורי גוטמן, לצד ביקורת כלפי שחקנים בקבוצה. "יש פה שחקנים שלא ראויים ללבוש את המדים של הפועל ת"א, מי שהביא אותם זה מנהל מקצועי לא מנוסה וזאת התוצאה. מ.ס אשדוד, הפועל חדרה, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה ואפילו הפועל פ"ת שרק עם החמצה ענקית שלה לא ניצחה אותנו, יותר טובות מאיתנו".
עד לסיום הסיבוב השני יש להפועל ת"א משחק ביתי מול הפועל ירושלים ולאחר מכן תסיים אותה מול מכבי חיפה, לקראת ההשתתפות בפלייאוף התחתון. "הישאם לאיוס מעביר את עצמו, אלן אוז'בולט לא איתנו ובובקאר טאמבדו לא קשור לליגת העל, אנחנו בצרות גדולות", סיכמו במועדון.