ביום חמישי תארח אולימפיאקוס בפיראוס את מכבי ת"א, למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס-ליג, והיא תגיע אליו במומנטום אדיר. אתמול (ראשון) הביסו האדומים 0:3 את וולוס ונעלו את העונה הסדירה ביוון במקום השלישי, שלוש נקודות פחות מהמוליכה פאוק סלוניקי.
השינוי התהומי ביכולת של אולימפיאקוס נובע כנראה מחילוף המאמנים. מאז שהמאמן הספרדי, חוסה לואיס מנדיליבאר, מונה לתפקיד לפני שלושה שבועות - הוא עומד על 100 אחוזי הצלחה שכוללים שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות.
2 צפייה בגלריה
אל אקבי
אל אקבי
אל עקבי חוגג. "מכבי ת"א, ראי הוזהרת"
(צילום: EPA/Zsolt Czegledi)
2 צפייה בגלריה
מינדיליבאר
מינדיליבאר
הליגה יותר חשובה. מנדילבאר
(צילום: EPA/GEORGIA PANAGOPOULOU)
ועדיין, את מנדיליבאר המשחק מול מכבי ת"א כנראה פחות מעניין. "יש אנשים שחושבים שהמפגש בחמישי היה יותר חוב מהמשחק מול וולוס, אבל אני רואה את זה אחרת", אמר הספרדי לתקשורת היוונית. "מבחינתי, ההפך הוא הנכון. הליגה נמצאת בראש סדר העדיפויות, ורק אחר כך אירופה".
לעומתו, העיתונים ביוון בטירוף לקראת המשחק הראשון בשמינית גמר הקונפרנס-ליג. גם בשל היריבות המעניינת על כר הדשא בין החלוץ המרוקאי איוב אל קעבי לקבוצה הישראלית.
אל קעבי כבש אתמול צמד ועומד על 22 שערים ב-33 משחקים העונה. או אם תרצו שמונה שערים בחמשת המשחקים האחרונים. "מכבי ת"א ראי הוזהרת - אל קעבי לוהט", כתבו ב"גאזטה". ב"ספורט 24" הוסיפו: "חודש לא הגיוני של אולימפיאקוס הבעיר את הליגה".