את הבחירות האלה הם לא ישכחו לעולם: אישה בת 50 וגבר בשנות ה-40 לחייו זכו בפרס הראשון והשני בהגרלת הלוטו שנערכה בליל יום הבחירות לרשויות המקומיות. בימים האחרונים הם הגיעו בזה אחר זה לבית מפעל הפיס לקבל את הפרס.
הזוכה במקום הראשון, שמתגוררת באזור המרכז, זכתה בלא פחות מ-30 מיליון שקל, לפני מס. היא הגיעה לבית מפעל הפיס ביום רביעי האחרון, זמן קצר לאחר שגילתה כי חייה השתנו וכי היא הזוכה היחידה בפרס הראשון בהגרלת הלוטו.
1 צפייה בגלריה
 הזוכה במקום הראשון בלוטו
 הזוכה במקום הראשון בלוטו
הזוכה במקום הראשון בלוטו
(צילום: יחצ)
"בכלל לא תכננתי למלא טופס", סיפרה בהתרגשות. "הגעתי להצביע ביום הבחירות המקומיות וראיתי שיש תור ארוך מאוד. החלטתי לחזור לקלפי מאוחר יותר והלכתי לקניות. בדרך למכולת חלפתי ליד דוכן מפעל הפיס וקניתי טופס של לוטומט. אני רוכשת כרטיס לוטו רק כשיש פרסים גדולים ואז אני קונה כרטיס דאבל לוטו ב-66 שקל.
"הפעם, באופן לא מוסבר היתה לי הרגשה טובה", היא מספרת. "כמו בכל ערב פתחתי ספר תהילים והתפללתי שאזכה. למחרת ההגרלה, שיתפתי את הבת שלי שיש לי הרגשה טובה וביקשתי שתבדוק את התוצאות. היא בדקה באפליקציה ומיד התרגשה נורא. בהתחלה היא חשבה שזכיתי ב-3 מיליון, ואז הבינה שהתבלבלה במספר האפסים ומדובר ב-30 מיליון. מיד התארגנו ונסענו לבית מפעל הפיס".
עוד הוסיפה הזוכה כי "כרגע, דבר הזכייה ידוע רק לי ולבתי ואני לא לא מתכננת לשתף איש. התוכניות שלי הן להכניס ספר תורה על שם ההורים שלי ז"ל".
עוד שיתפה הזוכה כי עבדה שנים רבות בתחום הרפואי בעבודה פיזית שבעקבותיה נפגעה בריאותה ובשנים האחרונות פרשה. "אנחנו משפחה ששמחה במה שיש לה ונוהגים להתנהל בצניעות. אני מתכננת שמשפחתי תמשיך לחיות בצניעות ונשתמש בכסף באופן מושכל ומדוד. אני לא מרגישה שחסר לנו משהו. אנחנו אנשים פשוטים ששמחים בחלקנו".
אחריה, הגיע הזוכה בפרס השני בסך של 6 מיליון שקל מאותה הגרלה. הזוכה, בשנות ה-40 לחייו מאזור המרכז, ניצל יחד עם אשתו את יום הבחירות לקניות וסידורים. לאחר הקניות, עצרו בדוכן של הפיס כשראו את גובה הפרס.
הזוכה סיפר: "בבוקר שלאחר ההגרלה סרקתי את הטופס. לא הייתה לי הרגשה מיוחדת ולא עברה לי אפילו המחשבה שזכיתי. מייד בתום סריקת הטופס כשהופיע סכום הזכייה קפצתי מהתרגשות והערתי את אשתי במשפט: 'יש לנו בית'!".