הפועל ראשל"צ מול א.ס רמת השרון - אלו הן שתי העולות לגמר גביע המדינה בכדוריד.
ראשל"צ פתחה את הערב בבית מכבי עם 28:35 על בני הרצליה ושבה למעמד הגמר לראשונה אחרי שש שנים. כל הכבוד לשחקנים שלי שנלחמו, וכל הכבוד להרצליה שהקשו עלינו", אמר בסיום המאמן המנצח, הרוויה פאזין. "לקח לנו הרבה זמן. החלפנו והחלפנו עד שמצאנו את הפתרון המושלם, וכשמצאנו הצלחנו לברוח. כשמעפילים לגמר זה כדי לנצח, אנחנו רוצים דאבל".
2 צפייה בגלריה
ליבגוט בפעולה
ליבגוט בפעולה
ליבגוט בפעולה
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
לראשל"צ: איתי סורקיס ורועי ליבגוט 7 כ"א, ליאור גורמן ואמיר שניידר 6 כ"א, אולג אסטרשפקין 5, תומר בודנהיימר 3, נמניה פריבאק 1. להרצליה: עדן ג'ינג'י 8, ניב צורף 7, אסף אוחיון 5, תומר טואג 4, שון סלס וברק קרמון 2 כ"א.
רמת השרון הרשימה עם 25:36 על מ.כ חולון. מוליכת ליגת ווינר לא נעצרה גם הערב, בדרך לגמר גביע המדינה - השני בתולדות המועדון (אחרי הראשון לפני שנתיים שבו נוצחה מול אשדוד). המפגש בין השתיים, שהדיחו את מחזיקת הגביע היוצאת מאשדוד ואת האלופה מכבי ראשל"צ - סיפק רגעים ומהלכים טובים - אבל רמת השרון של העונה - זו שמחזיקה במאזן של 14 ניצחונות ותיקו בליגה, עוצמתית והיא תמשיך ותנסה לרשום היסטוריה מול המועדון המעוטר ביותר במפעל.
2 צפייה בגלריה
מוטולה. רמה"ש בגמר
מוטולה. רמה"ש בגמר
מוטולה. רמה"ש בגמר
(צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד)
מאמן רמה"ש, עידן מימון: "כיוונו לגמר. זה ניצחון יפה, ואני שמח שהשחקנים נתנו פה משחק מצוין. אני גאה בהם על הדרך לבוא כל משחק רעבים ולהפגין אופי, אבל עוד לא עשינו כלום".
לרמה"ש: ריסטו וויאצ'יץ' 8, עמית מוטולה 7, רם טורקניץ 6, לאונרדו דה אלמיידה, בן ליברטי ונועם סוסנה 3 כ"א, עומר קלוט ואיתי שיינפלד 2 כ"א, אוראל נחמני ובואיץ' נבוישה 1 כ"א. לחולון: אור לוי 14, פטריק אובינה 3, אור ממן ועמית ריינסברג 2 כ"א, פיליפ קאלו, נאור כהן, ריף כה ואבירן יוסף 1 כ"א.