שתף קטע נבחר

דורטמונד התקרבה למיינץ, ניצחון בכורה לשאלקה

הצהובים-שחורים הביסו 0:5 את קייזרסלאוטרן והם במינוס 3 נק' מהמוליכה המושלמת. הונטלאר העניק ליריבת הפועל ת"א בצ'מפיונס 1:2 בפרייבורג וניצחון בכורה העונה. ניצחון דרמטי גם ללברקוזן

מיינץ, מאחורייך. יממה אחרי שהמוליכה המושלמת והמפתיעה של הבונדסליגה עלתה ל-15 נק' מ-15 אחרי חמישה מחזורים, בורוסיה דורטמונד שמרה הערב (ד') על מרחק נגיעה, בהשלמת המחזור החמישי בליגה הגרמנית.

 

 

הצהובים-שחורים לא ספרו את פתיחת העונה הנאה של קייזרסלאוטרן והביסו אותה 0:5 בדרך למקום השני, במרחק סביר של שלוש נקודות מהמוליכה. הארגנטיני המייצג את פראגוואי, לוקאס באריוס, פתח את הדרך לניצחון עם שער בדקה ה-31 בבעיטה חזקה לרשת הגבוהה.


פיגור שלוש נקודות ממיינץ. דורטמונד חזק במירוץ האליפות (צילום: AP)

 

שבע דקות אחרי השער של מלך שערי העונה שעברה, קווין גרוסקרויץ הכפיל מבישול שני במשחק של המתאזרח הטורקי, נורי סהין. מאטס האמלס (65 בנגיחה), הפולני רוברט לבנדובסקי (75) ושוב באריוס (88) קינחו בהצגה של מועמדת רצינית במירוץ האליפות.

 

בחלק התחתון של הטבלה, שאלקה 04, יריבת הפועל תל אביב בליגת האלופות, צברה נקודות בכורה בעונת 2010/11 ב-1:2 המפתיע בחוץ על פרייבורג. המאמן פליקס מגאת', שהתלונן לפני המשחק על החולשה בחלק הקדמי של הקבוצה, שחרר הרבה מאוד לחץ, אחרי הדיבורים על התערערות במעמדו בעקבות הפתיחה החלשה.


הונטלאר כבש, ראול ממשיך עם הבצורת (צילום: רויטרס)

 

הכחולים מגלזנקירכן, שעם 0 נק' בארבעה משחקים רשמו את פתיחת העונה הגרועה בתולדותיהם, עלו ליתרון משער של איבן רקיטיץ' (9), אבל פאפיס סיסה השווה (69) לפני שער הניצחון מקרוב של קלאס יאן הונטלאר (87). חלוץ רכש אחר של שאלקה, ראול, צבר עוד 90 דקות נטולות שערים וסגר לראשונה בקריירה פתיחת עונה עם 450 דקות ללא שער.

 

וולפסבורג, הלפני אחרונה ערב המחזור, חזרה לעצמה אחרי פתיחת עונה חלשה וחזרה עם 1:3 מרשים בהמבורג. הבוסני דזקו (15) והברזילאי גראפיטה (71 ו-79) העניקו ניצחון שני העונה לזאבים, צ'ופו-מוטינג רק השווה זמנית (27) בנורדבנק ארינה.

 

באייר לברקוזן, נטולת מיכאל באלאק, ניצחה משחק שני העונה, 1:2 ביתי קשה על פרנקפורט. לארס בנדר (9) כבש ראשון לאדומים-שחורים, לפני השיוויון המהיר של היווני תאופניס גקאס (18), אבל הצ'יליאני אנטוניו וידאל השאיר את הנקודות בבית מפנדל מדויק בדקה ה-90.

 

תוצאות נוספות

מנשנגלדבאך 1 (ארנגו 25)

סט. פאולי 2 (אסמואה 66, ברונס 72 בפנדל)

 

נירנברג 2 (שיבר 3, פינולה 90)

שטוטגרט 1 (קקאו 85)

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דורטמונד ממשיכה לנצח
צילום: רויטרס
מומלצים