מצא את הרשת: אלוף העולם לשעבר פתח מסעדות ששוות היום 207 מיליון אירו

לוקאס פודולסקי, שזכה במונדיאל 2014 עם נבחרת גרמניה, התכונן ליום שאחרי - למרות שעוד לא פרש - ופתח 30 מסעדות של דונר קבב • "זה יותר טוב מהאוכל הגרוע שמקבלים ברשתות של ההמבורגרים"

לוקאס פודולסקי. קיבל תיאבון לעסקים. צילום: רשת X

בין 2006 ל-2015, לוקאס פודולסקי היה בטופ של הכדורגל העולמי. הוא כיכב במדי באיירן מינכן, ארסנל ואינטר, ואף זכה עם נבחרת גרמניה בגביע העולם ב-2014. בגיל 38 הוא עדיין משחק, בגורניק ז'אבז'ה מהליגה הפולנית, אבל הראש שלו כבר חזק בעסקים בשנים האחרונות.

בשנת 2018, פודולסקי הבין שעליו לחשוב על היום שאחרי, ובהשראת התקופה ששיחק בליגה הטורקית במדי גלאטסראיי ואנטליהספור (קבוצתם של רמזי ספורי ושגיב יחזקאל) פתח את מסעדת הדונר קבב הראשונה שלו בעיר קלן. מהר מאוד העסק תפס, ובהשקעה נכונה התרחב לכל עבר בגרמניה.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

היום יש לפודולסקי, המכונה גם "מלך הקבב", לא פחות מ-30 סניפים של רשת המסעדות שנקראת "מנגל קבב", ועל פי הערכות שוויה כיום לא פחות מ-207 מיליון אירו. מי שהופיע לא פחות מ-130 פעמים במדי המאנשאפט סיפר על ההצלחה שלו ואמר: "אם אתה מזמין משהו מהתפריט של מקדונלדס, אתה תשלם בדיוק כמו במסעדות שלי, אולי אפילו יותר. ההבדל הוא  שהאוכל ברשתות ההמבורגרים הוא גרוע, חסר איכות". 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר