לאחר התבטאויותיה נגד ישראל - בלה חדיד פוטרה

מותג הביוטי החליט לסיים את ההתקשרות עם דוגמנית העל • "זה הגיע בהפתעה לעובדים"

בלה חדיד. צילום: AFP

בלה חדיד, דוגמנית העל המגדירה את עצמה כמי שממוצא פלשתיני ומרבה לצאת נגד ישראל, פוטרה מתפקידה כפרזנטורית במותג הביטוי שרלוט טילבורי, כך לפי דיווחים ברשת.

לפי הדיווחים ברשת, סיום הקשר העסקי עם חדיד (27) הגיע בהמשך להתבטאויותיה הקשות נגד ישראל, אם כי בחברה בחרו אמש (שבת) גורמים בחברה להבהיר באופן לא רשמי כי בניגוד לפרסומים ברשת להתבטאותיה של חדיד באשר לישראל לא היה קשר להחלטה לפטרה מתפקידה כפרזנטורית.

"זה הגיע בהפתעה לעובדים במותג", סיפר מקור לאתר הדיילי מייל. "הבוסים בחברה היו נרגשים מהשקת קולקציית הליפסטיקים החדשה בכיכובה, עד כי אפילו שלחו סרטונים לצוותים עם עדכון על ההחלטה להחתימה מחדש", אמר.

עוד הוסיף המקור, כי המנהלים בחברה היו מרוצים מהנסיקה שתועדה במכירות עם החתמתה של חדיד כפרזנטורית לפני שבעה חודשים ואף כינו אותה "אפקט הבלה חדיד", כשמייסדת המותג והבעלים שרלוט טילבורי אף הצטלמה לסרטון יחד עם חדיד בו הרעיפה עליה שבחים.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Charlotte Tilbury, MBE‎‏ (@‏‎charlottetilbury‎‏)‎‏

"לצוות הובטח והם ציפו לקבל חומרים פרסומיים בכיכובה של בלה חדיד כפנים המובילות בליין החדש", הוסיפו וסיפרו גורמים בחברה לאתר המייל און סאנדיי הבריטי. "הם שלחו סרטונים ותוכן בו השוויצו בכך שהצליחו להחתימה מחדש כפנים להשקה המחודשת כי המוצרים שפרסמה נמכרו בטירוף, ועכשיו פתאום כלום", אמרו".

כעת כאמור במפתיע נציגים מהמותג אישרו כי חדיד לא תמשיך בתפקידה כפרזנטורית של המותג והוחלפה בדוגמנית שזהותה אינה ידועה נכון לעכשיו.

עם סיום ההתקשרות העסקית שלה עם טילבורי, חדיד מתכננת לפי הדיווחים להשיק חברת בריאות וקוסמטיקה משלה, Orebella במאי הקרוב.

חדיד שיתפה בעבר בראיונות כי דעותיה הפרו-פלשתיניות הובילו לביטול התקשרויות עסקיות עימה וכן לניתוק קשרים חברתיים עם אנשים שבחרו להתרחק ממנה בשל עמדותיה הנחרצות נגד ישראל אותן היא מקפידה להפיץ לעשרות מיליוני עוקביה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר