המשמעות של המעידה של מנצ'סטר סיטי בשבת בבית נגד צ'לסי הייתה ברורה עבור ליברפול: כעת היא מוליכת הפרמייר-ליג שתלויה בעצמה בכל הנוגע למאבק על תואר האליפות. והערב, בסגל חסר למדי, הקבוצה של יורגן קלופ עשתה את העבודה עם 1:4 ביתי על לוטון, במשחק שהוקדם בשל השתתפותה של ליברפול בגמר גביע הליגה ביום ראשון, ובכך הגדילה את הפער מסיטי (לה משחק פחות) לארבע נקודות.
בנוסף לשחקנים שפצועים כבר תקופה ארוכה, ליברפול נאלצה להסתדר הערב ללא מוחמד סלאח ודרווין נונייס - שכנראה נשמרו לגמר - כמו גם אליסון, טרנט אלכסנדר ארנולד, דומיניק סובוסלאי, קרטיס ג'ונס, טיאגו אלקנטרה ודיוגו ז'וטה, שנפצע במחזור הקודם ועשוי להיעדר כחודשיים.
2 צפייה בגלריה
שחקני ליברפול חוגגים עם גאקפו
שחקני ליברפול חוגגים עם גאקפו
הסתדרו למרות הסגל החסר. שחקני ליברפול חוגגים עם גאקפו
(צילום: REUTERS/Molly Darlington)
2 צפייה בגלריה
קלופ
קלופ
שנה בלי הפסד בית. קלופ
(צילום: EPA/PETER POWELL)
בדקה ה-12 היא נקלעה לפיגור מפתיע מנגיחה של צ'ידוזי אוגבנה. הניסיונות הרבים של ההמייטירדס לא הועילו בחצי הראשון, והאוהדים באנפילד כבר נכנסו ללחץ, אך אז ליברפול ביצעה בליץ שהשלים מהפוך תוך 125 שניות מנגיחות של וירג'יל ואן דייק בדקה ה-58 וקודי גאקפו בדקה ה-60, משני בישולים של אלכסיס מק אליסטר. לואיס דיאס סגר את הסיפור בדקה ה-71 והארווי אליוט הצטרף לחגיגה כשקבע את תוצאת הסיום בדקה ה-90.
ליברפול סופרת שלושה ניצחונות רצופים, במהלכם כבשה 10 שערים. אגב, לפני שנה בדיוק היא רשמה את הפסד הבית האחרון שלה בכל המסגרות, בתבוסה 5:2 לריאל מדריד בשמינית גמר ליגת האלופות. לוטון, מנגד, סופרת שלושה הפסדים רצופים, והיא מתחת לקו האדום, כשמה שמפריד בינה לאברטון שמעליו הוא הפרש שערים.