רגשות מעורבים באינטר לאחר ה-0:1 הקשה אתמול (שלישי) על אתלטיקו מדריד במשחק הראשון בין השתיים בשמינית גמר ליגת האלופות. הנראזורי המתוסכלים הגיעו לשלל מצבים מול הקבוצה של דייגו סימאונה, אך לא הצליחו להבקיע, עד שהגיע המחליף מרקו ארנאוטוביץ' והבקיע שער יקר בדקה ה-79.
מצד אחד, במוליכת הסריה A שמחים על הניצחון והמקדמה לקראת הגומלין בספרד ב-13 במרץ, אך גם חוששים מנגד לאור היתרון הנזיל ומשוכנעים כי יכלו לצאת עם ניצחון גדול ומשמעותי יותר.
1 צפייה בגלריה
מאמן אינטר סימונה אינזאגי עם מרקו ארנאוטוביץ'
מאמן אינטר סימונה אינזאגי עם מרקו ארנאוטוביץ'
סידר לו ניצחון. סימונה אינזאגי עם מרקו ארנאוטוביץ'
(AP Photo/Luca Bruno)
"זה היה ניצחון מאוד מספק", אמר מאמן אינטר סימונה אינזאגי. "השחקנים שלנו היה נהדרים נגד יריבה אגרסיבית וטכנית שהקשתה עלינו מאוד. אנחנו יודעים שזה רק המשחק הראשון, הגומלין בספרד יהיה קשה מאוד. במובן מסוים יש תסכול בעקבות התוצאה, שיכלה להיות גדולה יותר, בטח לאור המצבים שיצרנו. היינו יכולים להבקיע יותר, אבל זה הכדורגל, צריך להמשיך הלאה".
בצד השני, באתלטיקו מרוצים מהיכולת שהציגו, על אף שהיו הראשונים מאז ספורטינג ליסבון ב-2006 שסיימו משחק בשלב שמינית הגמר מבלי שבעטו אפלו פעם אחת לעבר המסגרת במשך כל המשחק.
"המשחק התפתח כפי שרצינו שיתפתח", אמר מאמן הקולצ'ונרוס דייגו סימאונה. "היינו קרובים מאוד לצאת עם משהו מסן סירו, עשינו טעות אחת והם ניצלו את זה בשביל להבקיע. הם גם הגיעו למצבים אחרים ברגעים שלא שמרנו מספיק על הכדור, אבל באופן כללי שיחקנו היטב - סגרנו כמו שצריך וניטרלנו את ההתקפה שלהם. היו לנו גם כמה מצבים משלנו וחבל שלא הבקענו".
על הגומלין: "אנחנו רגועים. נגיע לגומלין ונראה מה יקרה. הדבר הכי חשוב מבחינתנו הוא שנשפר את יכולת המסירה שלנו, נפסיק לאבד כדורים במקומות שאסור לאבד כדי שלא ניענש בהתקפות מתפרצות - ואז נוכל לחזור מהפיגור במשחק הזה ולעלות שלב".