הפועל ירושלים מקווה לצרף בימים הקרובים את מקס היידגר, הרכז היהודי-אמריקאי של ונציה האיטלקית. בירושלים יפנו לוונציה בתקווה שזו תסכים לשחרר את הרכז בן ה-26 (1.91 מ') כדי שיחתום מיידית בקבוצה.
היידגר לא הייתה האופציה הראשונה עליה חשבו בירושלים. אנשי המועדון ניהלו בימים האחרונים מו"מ מול איתי מושקוביץ מהפועל חיפה, מתוך רצון לראות אותו מגיע לעמדת הרכז המחליף שהקבוצה כל כך זקוקה.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין מול שחקן באסקוניה מקס היידיגר
שחקן מכבי ת"א ווייד בולדווין מול שחקן באסקוניה מקס היידיגר
היידגר (מימין). יגיע לישראל?
(צילום: עוז מועלם)
לבסוף, לאחר מחלוקת חוזית, החליט השחקן לסכם במכבי ר"ג ולמעשה לסרב לירושלים בפעם השנייה תוך פחות משנה. גם בקיץ רצתה ירושלים את השחקן בן ה-23, אולם הוא החליט להצטרף לחיפה, שם שבר את היד כבר בתחילת העונה וחזר למגרשים רק בחודש שעבר.
ונחזור להיידגר. את העונה הקודמת פתח אקס מכבי ת"א ובני הרצליה במרקזפנדי הטורקית ובה הוא כיכב עם ממוצעים של 19.5 נקודות ו-6.3 אסיסטים ב-15 משחקי ליגה. בהמשך עבר השחקן לבאסקוניה ובליגה הספרדית העמיד ממוצעים של 9 נקודות ו-3.6 אסיסטים ב-16 משחקים.
2 צפייה בגלריה
מקס היידגר, גייב יורק
מקס היידגר, גייב יורק
היידגר בליגת העל, במדי בני הרצליה
(צילום: ראובן שוורץ)
בקיץ ניסה את מזלו בליגת הפיתוח של ה-NBA ורק בינואר הצטרף לוונציה. לאחרונה הקבוצה האיטלקית הודחה בשלב הבתים של היורוקאפ וגם בליגה המקומית מאכזבת ומדורגת רק במקום הרביעי.