מכבי ת"א חזרה לעצמה. החבורה של רובי קין הביסה הערב (שני) 1:5 בחוץ את מכבי נתניה ונצמדה למכבי חיפה בפסגת ליגת העל. לשתי הקבוצות 49 נקודות, כשרק יחס שערים עדיף מעניק לירוקים את המקום הראשון.
ערן זהבי פתח על הספסל ועלה כמחליף רק במחצית השנייה, אבל גם בלעדיו הצהובים לא התקשו. עידו שחר כבש צמד, גם רוי רביבו, גבי קניקובסקי ומילסון השתתפו בחגיגה.
3 צפייה בגלריה
כהן, זהבי ופרץ על הספסל
כהן, זהבי ופרץ על הספסל
כהן, זהבי ופרץ על הספסל
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
מילסון
מילסון
מילסון והחברים חוגגים
(צילום: עוז מועלם)
"במחצית השנייה השחקנים הציגו משחק נפלא", הודה קין בסיום. "חזרנו טוב מאוד למשחק הזה. היינו עוצמתיים וחדים מול השער". קין החמיא לעידו שחר: "היה הביא הרבה אנרגיות למשחק ומעולה במצבים נייחים. גם בשער השני שלו הוא עשה תנועה טובה".
על ערן זהבי, שכאמור סופסל בתחילת המשחק, אמר המאמן: "הוא צריך לקבל מדי פעם מנוחה כמו כל שחקן אחר. לפעמים צריך לעשות שינויים בהרכב ולרענן את ההרכב. הוא עלה והציג כדורגל טוב, סיפק בישול וזאת הגישה שאני מצפה לה מהשחקנים שלי".
3 צפייה בגלריה
קין
קין
יכול להיות מרוצה. קין
(צילום: עוז מועלם)
עידו שחר, שהצטיין עם צמד ובישול, הוסיף: "תחושות מדהימות. חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה זמן. כשאתה פחות משחק אתה יכול לקחת את זה לכיוון שלילי או חיובי, אבל בכל אימון אני נמצא פה עם שחקנים מדהימים. זו זכות אדירה לשחק עם ערן זהבי, כשהוא עם הכדור אני יודע שהוא ימצא אותי אם אעשה תנועות לעומק".
מהעבר השני, מאמן נתניה, גיא צרפתי, היה נסער. "זה לא מקובל, לא עליי ולא על השחקנים. לא נעבור על זה לסדר היום", אמר. "המערך? לא יודע להגיד עכשיו, אני יודע שזה המשחק התשיעי שלי ולא דיברתי על השיפוט פעם אחת, אני מתאפק, אבל היום הגיע לנו פנדל. מכבי ת"א קבוצה מספיק חזקה כדי שלא יעזרו לה".