הישג מצוין לאלוף ישראל, רוכב האופניים איתמר איינהורן, שניצח בקטע השני בטור רואנדה. איינהורן ידוע כספרינטר מעולה, אבל הפעם הוא עבר קטע מסובך עם שלוש עליות קשות והוכיח את הרבגוניות שלו, כאשר בסיום ניצל את הישורת בשביל פיניש עוצמתי.
עבור איינהורן, שעלה למקום הראשון בדירוג ויעלה מחר עם החולצה הצהובה לקטע השלישי, זה היה הניצחון השלישי של איינהורן בדרג המרוצים המקצועני, אחרי שהשיג את שני הקודמים בטור סלובקיה ובטור הצ'כי.
1 צפייה בגלריה
איינהורן
איינהורן
הישג נהדר. איינהורן
(צילום: טור רואנדה)
איינהורן אמר בסיום: "ניצחון גדול, ללא ספק. אני מאושר שעברתי את העליות בצורה כה טובה, תוצאה של עבודה מאוד קשה לקראת העונה הזו. כאשר סגרנו את הבריחה והצלחתי להתמודד עם העליות הללו, מה שנשאר לעשות זה להגיע מוכן לספרינט. האמת? הרגשתי שאין לי מתחרים כאן שיכולים לאתגר אותי בספרינט כזה, ואני שמח שהוכחתי את זה. אין דרך יותר טובה לפתוח עונה. אני מאושר!"
איינהורן התייחס בנוסף לעזרה הגדולה מחברו לקבוצה כריס פרום, הרוכב האכדי שעזר לו לתפסו את ההובלה: "כריס היה נפלא. הוא סגר את הבריחה בקילומטר האחרון ונתן לי את ההזדמנות לנצח. הוא גם סייע לי בניצחון הראשון שלי בטור סלובקיה. עכשיו הוא עושה זאת עבורי שוב. מדהים".