סרט, כסף ובריאות: מה מעכב את החזרה של קונור מקגרגור ל-UFC?

דיינה ווייט, הנשיא של ארגון ה-MMA הסביר: "כסף מסבך הרבה דברים. הוא בדיוק צילם סרט. הוא צריך לעשות קידומים לסרט, ויש לו מחויבויות עם זה. הוא כן רוצה להילחם השנה, אבל נראה מה יקרה"

מקגרגור. חוזר בקרוב?. צילום: רויטרס

נשיא ה-UFC, דיינה ווייט, טוען שהכסף "סיבך" את חזרתו המיוחלת של קונור מקגרגור לארגון ה-MMA הגדול בעולם. כידוע, הקרב האחרון של האירי ה-35 הסתיים כששבר את רגלו בסיבוב הראשון בקרב השלישי שלו עם דסטין פורייה בקיץ 2021.

למרות ההצהרות שהוא יחזור לזירת האוקטגון ב-2023 כדי להתמודד מול מייקל צ'נדלר, הקרב של מקגרגור נגד האמריקני עדיין לא הוכרז כרשמי, על אף הרצון של הלוחם. כשדיבר במהלך מסיבת העיתונאים של UFC 298, הסביר ווייט: "הבעיה הראשונה הייתה שהוא שבר את עצם השוק. הוא התאושש מזה. הבעיה השנייה היא שהוא עשיר לעזאזל".

לאחר מכן, ווייט המשיך לרמז שתפקידו של מקגרגור בסרט הקולנועי "Road House" מקשה על הקרב, שכן ללוחם יהיו חובות לקדם את הסרט לקראת יציאתו לאקרנים. הוא המשיך: "אני לא יודע. לקונור יש הרבה כסף. בכל פעם שנשיג את קונור, נשמח. אתה יודע, אנחנו נתרגש כשהוא יבוא וילחם".

דיינה ווייט. למה הוא מעכב את החזרה של מקגרגור?, צילום: Getty Images

"כסף מסבך הרבה דברים. הוא בדיוק צילם סרט. הוא צריך לעשות קידומים לסרט, ויש לו מחויבויות עם זה. הוא כן רוצה להילחם השנה, אבל נראה מה יקרה".

ה-UFC היה מעורב בעצמו בהפקת הסרט, שהציג את ג'ייק ג'ילנהול כלוחם UFC לשעבר. הסרט צילם סצנות קרב ושקילה במהלך אירוע UFC 285 במרץ, ואמור מקגרגור מעורב מאוד במאמצי השיווק שלו.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

קונור מקגרגור מודיע על חזרה ל-UFC

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר