לקראת ההודעה על מינויו של ברק יצחקי כמאמן בית"ר ירושלים, במועדון הודיעו היום (שני) כי גל כהן - ששימש כמאמן זמני לאחר עזיבתו של יוסי אבוקסיס - סיים את תפקידו ויעזוב לאחר שנתיים וחצי בקבוצה.
בהודעה רשמית מטעם בית"ר נמסר: "תודה על כל השנים, כל העבודה הקשה ובעיקר על הרצון לעשות רק טוב למועדון. בהצלחה בהמשך".
2 צפייה בגלריה
כהן בני סכנין - בית"ר ירושלים
כהן בני סכנין - בית"ר ירושלים
עוזב את בית"ר אחרי שנתיים וחצי. גל כהן
(צילום: אלעד גרשגורן )
אתמול סיכם ברק יצחקי על חזרתו לבית"ר ירושלים, בה כיכב כשחקן. החוזה של יצחקי בבירה אינו כולל פיצוי במקרה של פיטורים בשנה וחצי הראשונות שלו בתפקיד. יצחקי צפוי להרוויח בתפקידו 25 אלף שקל בחודש, למשך שנתיים וחצי.
המנהל המקצועי אלמוג כהן ביקש מבעלי בית"ר ירושלים, ברק אברמוב להחתים את יצחקי לשנתיים וחצי, חוזה ארוך טווח על מנת לייצר לטענתו דרך במועדון. כהן, שעל פי הסיכום עם אייל סגל צריך לקבל 60 אלף שקלים כפיצוי עד לסיום העונה, יתחיל לעבוד בבית וגן רק לאחר שיסדיר את התשלום מול מכבי נתניה, כשהמטרה שיגיע מחר לאימון בבית"ר ירושלים.
2 צפייה בגלריה
ברק יצחקי
ברק יצחקי
ברק יצחקי. ירוויח 25 אלף בחודש
(צילום: עוז מועלם)
במהלך השיחות של אלמוג כהן עם אופיר חיים, שהיה המועמד המוביל לתפקיד, הציע לו כהן 35 אלף שקל בחודש - בדומה לשכר של כהן בבית"ר, זאת מתוך מחשבה שהמאמן תחתיו לא ירוויח שכר יותר גבוה ממנו. ברק יצחקי כאמור ירוויח 25 אלף שקל בחודש, בחוזה לשנתיים וחצי, כאשר לחוזהו הוכנס מענק כניסה לפלייאוף העליון.
במסגרת הכניסה שלו הרשמית לתפקיד, אלמוג כהן החליט כי גל כהן שעמד על הקווים כמאמן הראשי בשלושה משחקים בהם הפסידה בית"ר לא יישאר גם כאיש צוות, כשמי שישמש כעוזרו של יצחקי הוא משה אוחיון.
פורסם לראשונה: 07:16, 19.02.24