כשהיא נמצאת בכושר נהדר ועם רצף של ארבעה ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים (בכל המסגרות), מכבי חיפה רוצה להמשיך הערב (ראשון, 20:30) את המומנטום מול 30 אלף האוהדים שימלאו את סמי עופר (לראשונה מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל) ומול היריבה העירונית – הפועל חיפה.
עוד לפני, התבשרו אוהדי האלופה כי החלוץ דין דוד שנפצע במהלך הניצחון על בית"ר ירושלים, יעדר במשך חודש וחצי, לאחר שעבר בהצלחה ניתוח ארתרוסקופיה במניסקוס החיצוני. מדובר במכה קשה לאלופה, לקראת שלבי המאני טיים של העונה.
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
ריצה נהדרת. שחקני מכבי חיפה חוגגים
(צילום: אלכס קולומויסקי)
3 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
היעדרות ממושכת לקראת המאני טיים. דוד
(צילום: עוז מועלם)
להוציא את ההפסד האחרון והכואב במיוחד מול הפועל ירושלים (3:2), גם הצד האדום של הכרמל רושם עונה נהדרת והשחקנים של רוני לוי מגיעים לקרב על ההגמוניה העירונית מהמקום רביעי ועם הפסד אחד בשמונת משחקי הליגה האחרונים. במכבי חיפה של מסאי דגו רואים, ומסרבים להקל ראש ביריבה למרות רקורד היסטורי חד משמעי – 53 ניצחונות לירוקים לעומת 29 של האדומים (32 הסתיימו בתיקו).
הלחץ אצל מוליכת ליגת העל (48 נקודות) נובע גם בגלל הדולקת אחריה, מכבי ת"א (מקום 2, 46 נקודות) כאשר ניצחון יכול להגדיל את הפער בפסגה ל-5 נקודות, לפחות עד משחק החוץ של הצהובים מחר (20:30) נגד מכבי נתניה.
הבשורות הטובות שיש לאוהדים הירוקים לקראת הערב מגיעות מכיוונם של פייר קורנו ושון גולדברג שהשלימו אימון מלא ויהיו בסגל למשחק. עדיין לא ברור אם דגו יחליט לפתוח עם אחד מהם או שהשניים ישולבו ויפתחו בגומלין מול גנט ביום רביעי הקרוב.
3 צפייה בגלריה
הפועל כפר סבא מכבי חיפה מסאי דגו
הפועל כפר סבא מכבי חיפה מסאי דגו
המחשבות גם במשחק הקרוב נגד גנט. דגו
(צילום: יאיר שגיא)
ליאור רפאלוב, ענאן חלאילי ופרנצדי פיירו יפתחו בהתקפת הירוקים כאשר גם אחד מהשחקנים שעלו מהנוער צפוי להשתלב במהלך המשחק בעקבות פציעתו של דוד.
"דרבי זה משחק קשה ולא משנה המצב בטבלה, הפועל חיפה בעונה טובה מבחינתה והולך להיות משחק קשה, זה משחק חשוב מאוד עבורנו אבל צריך לזכור שזה עוד משחק שתלוי רק בנו", אמר גורם בחיפה.