יום שבת, 08.06.2024 שעה 21:25
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

למרות התיקו: יוסי אבוקסיס יצא מעודד מהגישה

בהפועל חוששים מאפשרות למאבקי תחתית: "חשבנו יותר מדי על הפלייאוף העליון". איינבינדר עלול להיעדר מול מכבי פתח תקווה, וגם: עתידו של אוז'בולט

|
שחקני הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)
שחקני הפועל תל אביב (רדאד ג'בארה)

אחרי שפתחה את הקדנציה של יוסי אבוקסיס עם הפסד 1:0 מפתיע להפועל חדרה, הפועל תל אביב רצתה מאוד לחגוג ניצחון ראשון בעידן המאמן, אבל תנסה לעשות זאת במחזור הבא. החבורה באדום אכזבה כשהחמיצה לא מעט וסיימה אתמול (שבת) ב-0:0 חלש נגד מכבי בני ריינה כשהיא מחמיצה הזדמנות לצמצם ממנה ומהפלייאוף העליון את הפער ל-3 נקודות בלבד. במקביל, הקרבה לתחתית גדולה יותר ועומדת על 2 נקודות בלבד, כשנותרו עוד 4 מחזורים לסיום העונה הסדירה.

"כשאתה עושה הכל טוב עד הפעולה האחרונה, ככה זה נראה", אמרו בחודורוב, "ידענו שזה יהיה משחק קשה, ריינה קבוצה טובה שלא נמצאת סתם במקום החמישי בטבלה והם לא הגיעו מולנו למצב אחד. אם גול אחד היה נכנס, היו אומרים שזה היה משחק מצוין שלנו, אבל זה חלק מהכדורגל. כולנו מרגישים פספוס גדול כי אם היינו מנצחים, הדרך לפלייאוף העליון הייתה יכולה להיות ריאלית. עכשיו אנחנו חייבים לנצח את המשחקים הבאים כדי לברוח מהתחתית, כי כנראה חשבנו יותר מדי על הפלייאוף העליון".

העובדה שהסיכויים להעפיל לפלייאוף העליון קטנו בצורה משמעותית, מובילים ללחץ בעקבות נזק כלכלי כבד שייגרם. במועדון הציבו כמטרה להיות בשש הראשונות, דבר שיבטיח משחקי בית בפרופיל גבוה ובלומפילד מלא שיניבו בין 3 ל-4 מיליון ש"ח. אם האדומים יסיימו בפלייאוף התחתון, אובדן ההכנסות יגדיל את הגרעון עליו הצהירו לפני מספר חודשים האחים מינצברג.

אבוקסיס: עשינו הכל טוב חוץ מלכבוש שערים

בחזרה לכדורגל. למרות התיקו המאכזב, מאמן הקבוצה יוסי אבוקסיס היה מרוצה מהיכולת של חניכיו שהחמיצו מצבים קורצים, אבל לא היו מספיק מרוכזים בפעולה האחרונה. אבוקסיס עלה במערך של שלושה בלמים אחרי שבמחזור הקודם המשיך עם המערך איתו ניצח סלים טועמה את מ.ס אשדוד והיה מעודד מכך ששחקניו נטרלו לגמרי את ההתקפה של היריבה. 

יחד עם זאת, היה אפשר לראות בבירור את האכזבה על פניו של אבוקסיס וגם הוא יודע שלמרות שאינו מכיר היטב את שחקניו הטריים, הוא היה רוצה להיות בעמדה טובה יותר לקראת הישורת האחרונה של העונה הסדירה. "יוסי עדיין לומד את הקבוצה, צריך לזכור שיציבות זאת אחד הבעיות שליוו את הפועל מתחילת העונה. יש עוד דרך לעבור כדי לשפר את הסגל הזה, אבל אין זמן והשחקנים צריכים להבין שהם יותר קרובים לעונת הישרדות מפלייאוף עליון", אמרו בקבוצה.

יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס (רדאד ג'בארה)

החלוץ הסלובני אלן אוז'בולט, שחזר מהשעיה ישירות להרכב, הגיע למספר מצבים טובים ליד השער, אבל לא היה מספיק מרוכז ואולי כל הרעש סביבו הצליח לחלחל אליו בסופו של דבר. אחרי שהצדדים שמו את האגו לטובת הקבוצה, במועדון טוענים שאוז'בולט יישאר בקבוצה עד תום העונה, אלא שאחרי עזיבת חוסה רודריגס ברגע האחרון של חלון ההעברות הכל יכול לקרות. אוז’בולט יעזוב רק אם ההצעה של גורניק זבז'ה תשופר באופן משמעותי עד סגירת חלון ההעברות פולין ביום חמישי הקרוב או אם תגיע הצעה מפתה שתטרוף את הקלפים מקבוצה אחרת שבה חלון ההעברות פתוח. 

אבוקסיס עשוי להסתדר במשחק הקרוב נגד מכבי פתח תקווה שוב ללא רן בנימין, אור ישראלוב וזיו מורגן. בקבוצה מקווים שבנימין, שסובל בשבוע האחרון מווירוס יחזור לאימונים השבוע ויוכל לעמוד לשירות הקבוצה. במועדון דאגו לגבי הקשר הצעיר וחששו שמדובר במחלת הנשיקה, אבל שללו זאת אחרי מספר בדיקות ונשמו לרווחה. ליעד רמות לא נכלל בסגל בגלל רגישות בשריר. מאוויס צ’יבוטה שנכנס אתמול במחצית השנייה, קיבל אישור מהצוות הרפואי לשחק. צילום אולטראסאונד בתחילת השבוע הראה שהוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי, אבל סיפר לצוות הרפואי שהוא חש בטוב ויכול לשחק בכפוף לאישור של צוות הפיזיולוגיה.

יוסי אבוקסיס ומאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)יוסי אבוקסיס ומאוויס צ'יבוטה (רדאד ג'בארה)

החיסורים בהפועל תל אביב באו לידי ביטוי בכך שרשמו רק 7 שחקנים על הספסל, במקום 9 כפי שמותר. לרשימת החיסורים עשוי להיכנס דן איינבינדר. הקפטן נפצע בקרסול ויעבור היום בדיקות נוספות וכנראה שאבוקסיס ייאלץ להסתדר במקומו נגד מכבי פ"ת. “החיסורים לא מהווים תירוץ, כל מי שנמצא בקבוצה הזאת צריך לעזור להפועל תל אביב כשיצטרך. אין ספק שזה לא פשוט ואתמול לא היה שחקן הגנה אחד בספסל, אבל עם זה אנחנו מתמודדים", אמר גורם במועדון.

דן איינבינדר מאוכזב (רדאד ג'בארה)דן איינבינדר מאוכזב (רדאד ג'בארה)
:
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */