"איסלאמיסטים חולים": עיתון איראני "מחק" את הישבן של זוגתו של כריסטיאנו רונאלדו

גוף התקשורת "חמשהרי" פרסם תמונה של משפחת רונאלדו וצינזר את החלק האחורי של ג'ורג'ינה רודריגס • חברת פלרמנט בבלגיה תקפה: "דוגמה לכמה חולים הם האיסלאמיסטים בכל הנוגע לגוף האישה" • על פי ה"סאן" הבריטי זוגתו של כדורגלן העל כועסת מאוד: "היא עובדת קשה על הגוף שלה"

ג'ורג'ינה ורונאלדו. התעמולה על חשבונם. צילום: AP

עיתון איראני "מחק" את הישבן של ג'ורג'ינה רודריגס, זוגתו של הכדורגלן כריסטיאנו רונאלדו, כאשר פרסם תמונה של המשפחה חוגגת את יום הולדתו ה-39 של הכוכב.

התמונה הציגה את אשתו, לבושה בשמלה שחורה ארוכה, מחייכת למצלמה. עם זאת, כלי התקשורת "חמשהרי" החליט לעשות מניפולציה על חשבון רונאלדו והתמונה וחתך את החלק האחורי של בת הזוג של הכוכב הפורטוגלי, שמשחק כיום באל-נאסר מערב הסעודית.

העריכה האיראנית לתמונה של משפחת רונאלדו, צילום: צילום מסך

פבריציו רומאנו מדווח על עתידו של קיליאן אמבפה

 

על פי ה"סאן" הבריטי: "ג'ורג'ינה רודריגס כועסת מאוד. היא עובדת קשה מאוד למען הגוף שלה וגאה מאוד בקימורים שלה. זה מראה שההשקפה כלפי נשים בחלקים מסוימים של העולם השתנתה. זה רק ישבן", הגיב מקור ללא שם.

ג'ורג'ינה רודריגס. כעסה, צילום: AP

התגובות הגיעו גם לעולם הפוליטי. חברת הפרלמנט הבלגי, ממוצא איראני, דריה סאפאי, הגיבה: "דוגמה לכמה חולים הם האיסלאמיסטים בכל הנוגע לגוף האישה. העיתונות של המשטר האיראני מצנזרת את ישבנה של ג'ורג'ינה רודריגס, אשתו של רונאלדו. הם מפרסמים תמונה שבה חלק גדול מהחלק התחתון שלה הוסר באופן חובבני. כך בדיוק מסתכלים איסלאמיסטים חולים על נשים. לכן הם מעדיפים להפוך אותם לבלתי נראים מתחת לצעיף או חיג'אב".

ג'ורג'ינה לא התבטאה ישירות בנושא, למרות שפעילותה במדיה החברתית נמשכת כרגיל. למשפיענית ולאשת העסקים יש יותר מ-57 מיליון עוקבים באינסטגרם.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר