"היא הייתה חצופה": אליקו ולירז חושפים איך הכירו

שדרן הרדיו וארוסתו הצעירה ניצלו את חג האהבה הבינלאומי כדי לחלוק עם הגולשים את ההיכרות המפתיעה ביניהם • "הסתמסנו כמעט על כל דבר בחיים, לא היה נושא שלא דיברנו עליו"

אליקו ולירז מספרים כיצד הכירו

אליקו כהן ובת זוגו לירז ארז העלו אמש (רביעי) סרטון לרשת החברתית טיקטוק שבו חשפו את הדרך שבה הכירו. השניים, שזכו אתמול לחיקוי בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" והודיעו על היריון משותף בחודש נובמבר האחרון, פתחו את הלב ושיתפו את הגולשים בסיפור האהבה שלהם, שהתחיל לגמרי במקרה.

"סטורי טיים על איך אני ולירז הכרנו. התאהבנו", הכריז אליקו בפתח הסרטון. "זה התחיל בעוד יום עבודה רגיל שלי. עבדתי בחברת הייטק שמתעסקת באופנה, הגעתי לחניון, אלי היה שם בפגישות", המשיכה לירז. "פגישה, באתי לפגישה", תיקן אותה. "ואת, עם הטסלה הלבנה שלך, אחורה קדימה, קדימה אחורה, לא מצליחה להיכנס לחניה, ואני מחכה ומחכה וממתין וזה לא קרה", אמר בחיוך. "תכל'ס לא הצלחת להחנות. אז יצאתי מהאוטו והצעתי לך שאני אחנה לך את האוטו. ת'אמת שזרמתי כי זה הכי כיף", נזכר כהן.

אליקו ולירז ארז בבילוי קודם בחוף הים, צילום: ללא קרדיט

בהמשך סיפר על חילופי הדברים בין השניים ובהתנגדות של לירז לשתף עמו פעולה באופן מלא. "כשהחניתי לך את האוטו שאלתי איך קוראים לך, ביקשתי ממך את הטלפון. היית חצופה ולא נתת לי אותו! אבל נתת לי איזה פירור, את עמוד האינסטגרם שלך. אז היא הלכה לעבודה בחברת ההייטק ואני סיימתי את הפגישה וחזרתי לרדיו. ואז הגיע יום שישי, לקראת שבת, סימסתי לך 'שבת שלום'".

"משם התכתבנו במשך שלושה חודשים", ציינה לירז. "התחלנו להסתמס כמעט על כל דבר בחיים שלנו על בסיס יומי, מבלי שאת בכלל יודעת מי אני, שזה אגב קסם לי", הוסיף כהן. "שאין לך מושג. זה משהו שאהבתי מהרגע הראשון. זיהיתי שאת לא מכירה, שאת לא מהתחום. ואז התכתבנו כמעט על הכל. לא היה נושא שלא דיברנו עליו".

החיקוי של אליקו ולירז ב"ארץ נהדרת", צילום: קשת 12

לקראת סיום הבטיח אליקו לחשוף בעתיד פרטים נוספים על ההיכרות בין לירז לבינו. "רק אחרי שלושה חודשים הזמנתי אותך לדייט. לספר להם מה עשית לי? איך רבנו לפני שנפגשנו? בואו לחלק השני. מה קרה שם, למה רבנו, למה היא לא רצתה", השאיר את הגולשים מסוקרנים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר