פיצוי כספי ועבודות שירות: הוגש כתב אישום נגד עובדת של פרופ' רפי קרסו שגנבה ממנו מאות אלפי שקלים

הפקידה גנבה את כספי המזומן ששולמו למרפאה לטובת שימוש אישים במקום להפקיד אותם בחשבונות הבנק של העסק • כתב האישום מייחס לה עבירות של גניבה בידי עובד • במסגרת הליך אזרחי השיבה הנאשמת את מרבית הכסף שגנבה

התקיים בין השניים הליך אזרחי. פרופ' רפי קרסו. צילום: אריק סולטן

במשך כארבע שנים גנבה דניאלה צין (59) מראש העין, במסגרת עבודתה כפקידה במרפאה של פרופ' רפי קרסו בתל אביב, לא פחות מ-450,000 שקלים. כעת, בפרקליטות הגישו נגדה כתב אישום תוך הסדר טיעון, לפיו תרצה 9 חודשי עבודות שירות.

מכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מאיה קו-אור מפרקליטות מחוז תל אביב, עולה כי בין השנים 2021-2016 הועסקה צין במרפאתו של פרופ' רפאל קרסו ברמת אביב. תפקידה של צין כפקידה במרפאה כלל בין היתר: גביית תשלומים ממטופלים, הנפקת חשבוניות מס והפקדת הכספים המתקבלים בחשבון הבנק של המרפאה.

לקחה את כספי המזומן במקום להפקידם, צילום: יהושע יוסף

בהזדמנויות רבות, החל מסוף ינואר 2017 ועד למאי 2021, גנבה צין את כספי המזומן ששולמו למרפאה לטובת שימוש שלה או של אחרים - זאת במקום להפקיד את הכספים בחשבונות הבנק של המרפאה. לאורך התקופה גנבה צין מכספי המרפאה בסך הכל כ-450,000 שקלים. כתב האישום מייחס לצין עבירות של גניבה בידי עובד.

במסגרת הסדר הטיעון, ולאחר שהנאשמת תודה בביצוע העבירות, יעתרו הצדדים להשתת עונש של תשעה חודשי מאסר שירוצו בעבודות שירות ובנוסף מאסר על תנאי, וזאת לשיקול דעתו של בית המשפט. כמו כן, הוסכם כי צין תפצה את קרסו בסכום של 42,000 שקלים.

במסגרת הליך אזרחי שהתנהל בין נפגע העבירה לנאשמת, ואשר תוצאותיו הובאו בחשבון בעת גיבוש הסדר הטיעון, השיבה הנאשמת את מרבית הכסף שגנבה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר