אלמוג כהן מונה למנהל המקצועי החדש של בית"ר ירושלים

אחרי שביצע תפקיד זהה במכבי נתניה, שחקן העבר יוצא לדרך חדשהי" • עופר טסלפפה פוטר מאימון הפועל פתח תקווה • מכבי נתניה צירפה שחקן כנף מגאנה • כל העדכונים - 12/02

קבלת הפנים לאלמוג כהן. אתגר חדש. צילום: בית"ר ירושלים

18:00 - אלמוג כהן מונה למנהל המקצועי של בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה כי החתימה  את אלמוג כהן לתפקיד המנהל המקצועי החדש של מועדון, בחוזה לשלוש שנים. הוא מגיע לבירה אחרי שמילה תפקיד זה במכבי נתניה.

״אלמוג יכניס עוד פן של מקצועיות, עבודה קשה ומקצועיות למועדון", אמר הבעלים של בית"ר, ברק אברמוב. כהן עצמו הוסיף: "שמח שאתחיל פרק חדש ומאתגר במועדון מפואר כמו בית״ר ירושלים".

טסלפפה. בלתי נמנע, צילום: ברני ארדוב

 

13:00 - עופר טסלפפה פוטר מאימון הפועל פ"ת

אחרי שלוש עונות בתפקיד עופר טסלפפה סיים היום (שני) את דרכו כמאמן הפועל פ"ת.

"ההחלטה להיפרד מעופר הייתה החלטה קשה", אמר המנכ"ל אבי יחיאל. "לכל אורך התקופה מערכת היחסים בינינו הייתה נהדרת. עופר תרם רבות למועדון ולי באופן אישי והיה בינינו שיתוף פעולה שהוביל את המועדון להישגים ופריחה. אני מוקיר לו תודה על כך ונזכור את זה תמיד. לצערי, עד כה העונה הקבוצה לא הציגה את קצב צבירת הנקודות והיכולת הדרושה וההרגשה שלי בעת הזו היא שנדרש לעשות שינוי. אני מאחל לעופר הצלחה גדולה בהמשך הדרך ובטוח שדרכינו עוד יפגשו בעתיד".

תיעוד מהשלכת כיסא ויריקות לעבר שוטרים ביציע וממעצר אחד המתפרעים // דוברות המשטרה

11:00 - איברהים טנקו הצטרף למכבי נתניה

מכבי נתניה הודיעה כי שחקן הכנף הגנאי איברהים טנקו עבר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה וחתם במועדון לשלוש וחצי העונות הקרובות לאחר שהמועדון השלים את רישומו הבוקר בהתאחדות לכדורגל.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by FC Maccabi Netanya-מכבי נתניה (@fcmn_il)

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר