אסיפת החירום שכינס אתמול (שבת) מאמן מכבי ת"א רובי קין אחרי ה-1:1 מול בני סכנין מעידה שהקבוצה בלחץ גדול. הצהובים השיגו רק 10 נקודות ב-8 המחזורים האחרונים, ואתמול הם ראו את מכבי חיפה שבמקום הראשון פותחת עליהם פער של שתי נקודות.
קין אמר לשחקנים: "אסור שנהיה אחד נגד השני, אנחנו צריכים להיות ביחד, לשמור על חדר ההלבשה שלנו ולא להתפצל לקבוצות". במהלך אותה אספה, קין שאל את השחקנים אם הם מעוניינים לוותר על החופשה לארבעה ימים שהובטחה להם מראש, אלא שאז התערבו ערן זהבי ואנריק סאבוריט וביקשו לשוב רק ביום חמישי לאימונים. למכבי ת"א יש משחק מול מכבי נתניה ביום שני הבא, ואחרי חמישה ימים הם יארחו את הפועל באר-שבע בבלומפילד.
2 צפייה בגלריה
קין
קין
מכבי ת"א במשבר. קין
(צילום: עוז מועלם )
"אני מכבד את התשובה שלהם", סיפר קין, "הייתי בחדרי הלבשה, לתת עונש עכשיו ולבטל את ימי החופש שתוכננו זה מסוכן לחדר ההלבשה ואף אחד לא רוצה לאבד אותו, לא רציתי להעניש אותם".
שחקנים במכבי הופתעו מהפעולה של קין. אין שום הגיון באסיפה כזו", קבע אחד מהם, "זה רק משדר לחץ של המערכת, מוטב שקין יתעסק באיך לנהל את המשחקים. אם לא ניקח אליפות בעונה כזו, זה כישלון".
2 צפייה בגלריה
זהבי
זהבי
"עובר תקופה לא קלה". זהבי
(צילום: יאיר שגיא)
במכבי ת"א אובדי עצות לגבי היכולת החלשה של ערן זהבי, שכבש רק במשחק אחד מתוך 11 האחרונים בכל המסגרות, הדרבי התל אביבי, והפעם גם כדור שבעט קיקו בונדוסו והיה בדרך לרשת פגע בו. "אי אפשר לדבר על שחקן אחד, אלא על כל הקבוצה, היא חשובה - לא שחקן בודד", הגן קין על זהבי, "הוא יודע לכבוש והוא כובש כל הקריירה, אבל לפעמים שחקן עובר תקופה לא קלה, והוא עובר אחת כזאת כרגע".
אך קין גם לא הסתיר את האכזבה שלו משחקניו: "הם היו צריכים להיות עם יותר תשוקה. יש פה איצטדיון מלא, זה לא קרה הרבה זמן. אנחנו סופגים קודם ואז רודפים אחרי המשחק. אתה שם על עצמך לחץ, השחקנים מרגישים לעיתים נואשים לכבוש במקום לתת עוד מסירה".