יום ראשון, 09.06.2024 שעה 20:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

דגו: תמיד האמנתי, גם כשהיינו בפיגור 10 נקודות

מאמן חיפה אחרי ה-0:2 על בית"ר והגדלת הפער בפסגה: "אמרתי לשחקנים לא להסתכל על האחרות, שום דבר עדיין לא גמור". כהן: "כל השבוע דיברתי על אמונה"

|
מסאי דגו (אורן בן חקון)
מסאי דגו (אורן בן חקון)

מכבי חיפה רואה את מכבי ת”א שוקעת וממשיכה לדהור כל הדרך אולי אל צלחת רביעית ברציפות. הערב (שבת) הירוקים ניצחו 0:2 את בית”ר ירושלים באצטדיון טדי, כשענאן חלאילי חתם את המחצית הראשונה עם שער מהסרטים וחמש דקות בתוך המחצית השנייה דין דוד הכפיל וסידר למסאי דגו יתרון שתי נקודות בצמרת הטבלה, אחרי שלפני כחודש וחצי בלבד פיגר ב-10.

המאמן חגג בסיום: “אולי אני אפתיע, לא תיארתי מקום ראשון וכאלה, אבל תמיד האמנתי. אני מאוד מאמין בקבוצה הזו מהיום הראשון שלי כאן, גם לפני חודש שהסיטואציה היה מעט יותר קשה תמיד האמנתי. לפני שלושה שבועות במשחק בבלומפילד נגד מכבי ת”א היו 60 נקודות בקופה, אם היינו מפסידים הפער היה גדל ל-11, אבל תמיד האמנתי ואמרתי לשחקנים: אם נמשיך להיות מגובשים, מאוחדים, נאמין אחד בשני, נעשה את זה.

“גם עכשיו, יש עוד למעלה מ-40 נקודות בקופה, שום דבר לא גמור. אני באמת לא מסתכל על הטבלה, אמרתי לשחקנים היום לא מעניין אותי מה קבוצות אחרות עושות, אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו. באנו היום בגישה טובה, בית”ר קבוצה טובה שאם אתה טיפה ממצמץ יש לה את האיכות להבקיע. גאה בשחקנים, כולם עבדו, משחק שני רצוף ללא ספיגה וצריך להמשיך”.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (אורן בן חקון)שחקני מכבי חיפה חוגגים (אורן בן חקון)

על השינוי בקבוצה אמר: “אמרתי מהיום הראשון שיש פה סגל מדהים. היום לראשונה הוצאתי את גוני נאור שמול מכבי ת”א נכנס מצוין, מאור קנדיל שבישל נגד הפועל כפ”ס ואנחנו עדיין בלי מחמוד ג’אבר, פייר קורנו ודולב חזיזה. יש פה סגל מדהים שההנהלה בנתה. חיכיתי לרגע שיהיה עומס בסגל כי הייתה תקופה ארוכה שהיינו קצרים ועכשיו יש לנו שני משחקים מול גנט ובאמצע דרבי, לא פשוט אבל אין תירוצים. נטוס לבודפשט ונעשה הכול לעבור שלב”.

המאמן שיתף על השיחות עם השחקנים שנותרים מחוץ לסגל ואמר: “אי אפשר להיות במועדון כזה ולנהל שחקנים, שהם אומנם ‘שחקני ספסל’ אבל מובילים בכדורגל הישראלי, כל אחד מהם שחקן הרכב בכל קבוצה אחרת, חשוב לי לכבד אותם, תמיד זה יהיה בארבע עיניים. עכשיו יש תחרות מאוד חזקה גם על הסגל וגם על ההרכב, אני מאמין בכל אחד ואני יודע לנהל את זה עם הצוות שלי בצניעות. כל אחד מאוד חשוב למכבי חיפה”.

על מרוץ האליפות ופתיחת פער שתי הנקודות ממכבי ת”א אמר דגו: “חייבים להבין ששום דבר לא גמור, יש לנו עוד חמישה משחקים עד הפלייאוף ואז יהיו עוד עשרה. הדרך מאוד ארוכה, אסור להסתכל לרגע על הטבלה, אני אפילו לא נכנס, זה לא מעניין אותי, מסתכל רק על הקבוצה שלי. אתה חלילה מועד במשחק אחד והאחרות מנצחות ומתקרבות אליך והכול פתוח”.

עבדולאי סק ומסאי דגו (אורן בן חקון)עבדולאי סק ומסאי דגו (אורן בן חקון)

על שיטת המשחק הוסיף: “הייתה תקופה שפחות נראינו טוב מבחינה הגנתית עד שהגענו לבלומפילד, חשבתי לשנות את המערך וזה תפס, השחקנים מגיבים אליו מצוין. לגבי דניאל סונדגרן, ברגע שג’אבר נפצע העדפתי מישהו קל רגליים שיכול להגיב הגנתית והתקפית ודניאל מצוין, הייתה לי שיחה קצרה איתו הסברתי מה הרעיון, הוא אמר שהוא שיחק כך גם ביוון והוא עשה את זה מדהים. הוא קצת נפצע היום וזה מדאיג אותי, אבל יש פה שחקנים שכל אחד יכול לשחק בכמה עמדות וזה מה שאנחנו רוצים במכבי חיפה”.

מנגד, גל כהן סיכם: “תמיד מבאס להפסיד, אנחנו צריכים את הנקודות, פגשנו יריבה עוצמתית, ניסינו, השחקנים שיחקו עד הדקה ה-90 ונצטרך להשיג ניצחון בשיניים במקום אחר”. על שפתח עם מיירון ג’ורג’ ופרד פריידיי יחד אמר: “לחיפה יש עוצמות של קבוצה אירופית לכל דבר, חיפשתי שחקנים שיתמודדו פיזית ופרד כן הצליח להתמודד עם עבדולאי סק. בחצי השני שינינו את המערך, אבל חיפה מצוינת ונצטרך להביא את הניצחון במקום אחר”.

על אוראל דגני, שעבר לשבת ביציע ולא אמור לקבל דקות אחרי שנדרש למצוא קבוצה בינואר, אמר: “לא רוצה לדבר על שחקנים באופן אישי, לא חושב שמשחק ההגנה שלנו היה רע, קיבלנו גול בדקה נוראית מאיבוד כדור בחצי המגרש של חיפה וחלאילי בפעולה גדולה. לצערי גם הגול השני הגיע מאאוט, לא התבטלנו, הגענו כדי לשחק ואני לוקח דברים טובים מהמשחק הזה”.

משה אוחיון וגל כהן (אורן בן חקון)משה אוחיון וגל כהן (אורן בן חקון)

המאמן הוסיף: “ניסינו היום להביא משהו אחר בעניין הפיזי, אבל אני לא חושב שהלכנו לאחור, לא חושב שעמדנו ב-16 וחיכינו לגול, ניסינו לשחק כדורגל. כל השבוע דיברתי רק על אמונה, אני תמיד אומר שבחיים לא רק בכדורגל אם אתה לא מאמין כלום לא שווה, רציתי שנאמין בעצמנו, פגשנו את הקבוצה הכי טובה בארץ, ניסינו לעשות משהו אחר. העוצמות והפיזיות שלהם זה משהו שהוא מעל הליגה ולכן ניסיתי לשחק עם שחקנים פיזיים”.

כהן סיכם: “ניסינו לעשות שמירה אישית על חלאילי עם גרגורי מורוזוב שעשה עבודה טובה איתו, אבל פעולה אישית של שחקן מאיבוד כדור בדקה ה-46 ולרדת להפסקה ב-1:0 מאוד מאוד מאכזב”. לצהובים-שחורים מחכה כעת רצף משחקים קשה מאוד במסגרתו יפגשו את בני סכנין, מכבי נתניה, הפועל ב”ש ומכבי ת”א, כל זאת בתוך חודש אחד בלבד.

אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */