שלושה שבועות אחרי הדרבי הראשון של העונה, שוב חוזרות מכבי והפועל ת"א למפגש עירוני לוהט, הפעם במגרש הביתי של הצהובים, ביד אליהו (19:30).
השחקנים של עודד קטש אומנם מחזיקים בשלושה ניצחונות רצופים בליגה וטיפסו השבוע למקום השלישי בטבלה (3:6), אבל הם מגיעים במצב רוח לא אידיאלי אחרי שרשמו שלשום הפסד שלישי ברציפות ביורוליג נגד אנדולו אפס (ומאזן 13:13). לורנזו בראון שנעדר מהמשחק נגד הטורקים יירשם למשחק, כמו כמו וויד בולדווין, חסיאל ריברו, ג׳וש ניבו ובונזי קולסון.
3 צפייה בגלריה
דני פרנקו מאמן הפועל ת"א עם עודד קטש מאמן מכבי ת"א
דני פרנקו מאמן הפועל ת"א עם עודד קטש מאמן מכבי ת"א
קבוצות במגמות שונות. פרנקו וקטש
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
בראון
בראון
יירשם למשחק. בראון
(צילום: Djordje Kostic and Dragan Tesic)
"מדובר במשחק מאוד חשוב", אומר קטש לקראת ההתמודדות. "דרבי זה משהו אחר, בייחוד שמדובר כאן במשחק בית, מול הקהל שלנו. זה לא זמן לדיבורים. עכשיו זה הזמן שלנו לעשות את העבודה על הפרקט, ולהפגין את האיכויות, העוצמה והמחויבות שלנו".
מנגד, בהפועל ת"א מגיעים למשחק במצב רוח מרומם בזכות חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, העפלה לרבע גמר היורוקאפ והמקום הראשון בליגת העל (1:10). אחרי תקופה ארוכה במהלכה סבלה הקבוצה ממכת פציעות, יתייצבו למשחק עם סגל מלא כאשר חמשת הזרים שיירשמו הם אקסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר, וויל קאמינגס, ג׳יילן הורד וג׳ייקובן בראון.
3 צפייה בגלריה
ג'ייקובן בראון
ג'ייקובן בראון
לקראת דרבי ראשון לעונה. ג'ייקובן בראון
(צילום: עוז מועלם )
"מבחינת גישה תיאורטית אנחנו באים לעוד משחק ליגה", אומר מאמן הפועל ת"א דני פרנקו. "אבל בוודאי שיש את היוקרה והרצון. בכל משחק אנחנו מצפים מאיתנו לבוא בגישה טובה. עברנו דרך ארוכה באירופה ובליגה, אז אנחנו יודעים שבסופו של יום כשאנחנו משחקים את הכדורסל שלנו ובאים בגישה נכונה, אז אנחנו יכולים לעשות את העבודה.
"כמובן שבהיכל עם 11 אלף אוהדים המשימה מאתגרת יותר, אבל אני חושב שכולנו כבר היינו בסיטואציות האלו, אנחנו יודעים מה מצפה לנו".