צעד ל-NBA: הכדורסלן הישראלי בן שרף זומן למחנה הכדורסל היוקרתי

הכוכב הצעיר של עירוני קריית אתא זומן למחנה "כדורסל ללא גבולות", שמטרתו לזהות שחקנים עם פוטנציאל לשחק בליגה הטובה בעולם • גם שון אבייב, הישראלי-אמריקני קיבל זימון • בעבר: דני אבדיה זכה בפרס ה-MVP של המחנה

בן שרף. זימון יוקרתי. צילום: עודד קרני

צעד ל-NBA: בן שרף זומן למחנה הכדורסל היוקרתי "כדורסל ללא גבולות" שמטרתו לזהות כשרונות עם פוטנציאל להגיע לליגה הטובה בעולם. גם שון אבייב, שחקן ישראלי-אמריקני שמשחק בתיכונים בארה"ב קיבל זימון. 

כוכבים ישראלים כמו עמרי כספי, דני אבדיה וגם גלעד לוי ועפרי נווה שיחקו בעבר במחנה. אבדיה אף נבחר למצטיין של המחנה ב-2018 וקיבל את התואר היוקרתי מידי מאמנה האגדי של סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'.

באופן רשמי, מוגדר הארגון כ"תוכנית לפיתוח כישורי כדורסל ויישוג לקהילה, המאחדת שחקני כדורסל צעירים לקידום הספורט ולעידוד שינוי חברתי חיובי בתחומי החינוך, הבריאות והרווחה". המחנות מהווים הזדמנות של המשתתפים להציג את כישוריהם בפני סקאוטים רבים מה-NBA, אשר פוקדים את המחנות מדי שנה.

שרף שמשחק העונה לראשונה בליגת העל עם עירוני קריית אתא מעמיד ממוצעים של 9.9 נק' 3.3 ריב' ו-3.4 אס' למשחק, והוא בן 17 בלבד. שון אבייב, שמשחק כרגע בתיכונים ונמצא על הרדאר של אוניברסיטת אלבמה, זומן גם הוא לטורניר היוקרתי. אבייב, סמול-פורוורד בן 17, נחשב לכישרון גדול בארה"ב. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות
שון אבייב. פוטנציאל גדול בארה"ב, צילום: hoopmajorhm
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר