מאמן מכבי ת"א, רובי קין, שוחח עם קפטן הקבוצה ערן זהבי, בשל ההסתודדות שלו בסיום ההפסד למכבי חיפה (2:0) עם דור פרץ ודור תורג'מן. זהבי, תורג'מן ופרץ שוחחו ושמו את היד על הפה, כך שלא יוכלו לקרוא את השפתיים שלהם ולהבין מה הם אומרים.
"ערן תמיד שם יד על הפה, גם אחרי שמנצחים", הסביר רובי קין. אולם למרות הנוהל הקבוע לטענת המאמן האירי, הוא זימן את ערן זהבי לשיחה: "דיברתי עם ערן. אני יודע מה הוא אמר, הוא סיפר לי מה היה שם. הוא לא ביקר אותי, לא את השחקנים. ערן לא שונא את המערך, הוא אוהב שיש לידו עוד חלוץ".
2 צפייה בגלריה
קין
קין
קין. "זהבי לא ביקר אותי"
(צילום: עוז מועלם )
קין הבהיר כי הוא בעד ששחקני יכעסו אחרי הפסדים. "אני רוצה להבהיר את זה. אני רוצה ששחקנים יתווכחו ביניהם אחרי המשחק. אני רוצה שתהיה להם דעה על המשחק, אני רוצה שהם ידברו ביניהם ויכעסו. אני תמיד רוצה שהשחקנים ידברו בפגישות שלנו, שיגידו מה הם חושבים. ראיתם כמה פעמים יורגן קלופ אומר דברים מתחת ליד? זה אומר שהוא כל הזמן מלכלך? ברור שלא".
מכבי ת"א נמצאת במשבר קשה עם צבירת רק תשע נקודות מה-21 האחרונות וירידה למקום השני בליגה, אחרי מכבי חיפה שצמצמה פער של עשר נקודות ממנה, אולם קין ניסה לשדר אופטימיות: "אנחנו ב-16 האחרונות במפעל אירופי, זכינו בגביע הטוטו, ואנחנו בשוויון נקודות עם הקבוצה שזכתה באליפות במשך שלוש שנים ברציפות. זה גם הכי הרבה נקודות שמכבי ת"א השיגה בשלוש השנים האחרונות בתקופת הזמן הזו".
2 צפייה בגלריה
זהבי ופרץ
זהבי ופרץ
זהבי ופרץ בסיום ההפסד לחיפה
(צילום: עוז מועלם)
במכבי ת"א מקווים כי החזרה של מילסון אחרי ששיחק רק 31 דקות באליפות אפריקה בנבחרת אנגולה תשנה את המצב כבר במשחק מול בני סכנין בשבת הקרובה (15:00), כשבקבוצה מודעים למשבר הגדול של ערן זהבי שלא כבש בעשרת מ-11 המשחקים האחרונים שלו.