מחר (רביעי) עשוי חוסה רודריגס לעזוב את הפועל ת"א ולחתום בדמירספור הטורקית שמעוניינת בקשר הספרדי. הטורקים מוכנים לשלם עבור השחקן כ-300 אלף אירו, אולם עוד לפני השלמת העיסקה ולאור ההסברה הרבה שעשה לישראל ברשתות החברתיות מאז שפרצה מלחמת "חרבות ברזל", מיהר השחקן למחוק ציוצים המתייחסים ללחימה בעזה ולאירועי ה-7 באוקטובר.
רודריגס הביע את תמיכתו בישראל וגינה את חמאס במספר רב של ריאיונות במהלך הלחימה, ואף חשף בין השאר כי הוא מקבל איומים מפלסטינים ברשתות החברתיות. בין היתר אמר בראיון לכלי תקשורת בספרד: "אני מגנה את הטבח שביצעו שם. אשתי בוכה כל היום. היא רואה את הדברים שהתרחשו בעוטף עזה והיא חושבת שזה היה יכול לקרות גם לנו. אנחנו לא יכולים להתנתק ממה שקרה כי יש לנו הרבה חברים שם, שעזרו לנו".
1 צפייה בגלריה
רודריגס
רודריגס
תפנית מפתיעה. רודריגס
(צילום: עוז מועלם )
בעקבות הדברים שהשמיע, ספג ביקורת ברשתות והבהיר: "אני לא בעד שישראל תשמיד את עזה, אני בעד שישראל תחסל את הטרור. כמובן שעצוב לי על מה שקורה לילדים בעזה, יש שם גם אזרחים שנפגעים. קיבלתי המון הודעות קשות אחרי אירוע בית החולים, אנשים שואלים אותי כל הזמן איך אני יכול להגן על ישראל אחרי דבר כזה, ובסוף מתברר שזו לא פעולה של ישראל בכלל".
יש לציין ששחקן נבחרת ישראל שגיב יחזקאל, עד לא מזמן שחקן אנטליהספור, נעצר על ידי משטרת טורקיה לאחר מחווה שביצע במהלך משחק קבוצתו עבור החטופים בעזה. המעשה עורר סערה שהובילה לפתיחת חקירה נגדו בטענה ל"הסתה לשנאה ועוינות". בהמשך הוא אף גורש מהמדינה. גם עדן קארצב שוחררר מבשאקשהיר הטורקית לאחר שפרסם סטורי למען החטופים.